וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתמה עסקת העברת בני יהודה לקבוצת דמאיו

29.7.2022 / 17:45

העסקה שתציל גם את בית"ר ירושלים? הקבוצה של דמאיו תיקח את ההתחייבויות של ברק אברמוב, שיתפנה לרכישת הקבוצה מהבירה. בעקבות הרכישה: אלירן עטר יישאר במועדון וחוזהו לעונה הנוכחית יכובד במלואו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.7/ספורט1

העסקה שתציל גם את בית"ר ירושלים? נחתמה עסקת העברת בני יהודה מקבוצת אברמוב לקבוצתו של משה דמאיו, שתיקח את כל ההתחייבויות של בני יהודה עליה. דמאיו, יחד עם אנשי עסקים נוספים, הגיע להבנות סופיות עם ברק אברמוב ואחרי משא ומתן שידע עליות וירידות, כל הפרטים בין הצדדים סוכמו והעסקה נחתמה אחרי אישור של עורכי הדין. דמאיו, שהיה מנכ"ל בני יהודה במשך שנים, עמד בראש המועדון לפני שהעביר את זכויות הניהול לאברמוב במאי 2015 וכעת הוא השלים את הקאמבק. הצדדים קיבלו אישור מהרב לחתום בשישי באופן רשמי, למרות תקופת בין המצרים.

דמאיו, שקרוב מאוד לאלירן עטר, יכבד כמובן את חוזהו לעונה הקרובה. דמאיו רואה בעטר שחקן מוביל וירצה שיישאר במועדון גם אחרי הקריירה, כאשר עטר גם הודיע לאחרונה שיסכים להפחית בשכרו אם עסקת המכירה תצא לפועל.

משה דמאיו בני יהודה. האתר הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
חוזר לבני יהודה. דמאיו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני יהודה

במסגרת חוזה העברת הבעלות שנחתם, לוקחת על עצמה קבוצת משה דמאיו את כל ההתחייבויות הכספיות של מועדון בני יהודה, כולל כל החובות לשחקנים מהעונה שעברה. ברק אברמוב למעשה לא מקבל כעת שום סכום לידיו, אך אם בני יהודה תעלה ליגה הוא יקבל חזרה חלק מהלוואת הבעלים שלו, בסך של שני מיליון ש"ח.

משה דמאיו (63) מזוהה עם בני יהודה מאז ומתמיד, כבר היה בעברו הבעלים ויושב הראש של הקבוצה. הוא שיחק כדורגל בצעירותו, עד שנאלץ לפרוש בעקבות פציעה ומשנות השמונים הוא עבד במספר תפקידי מפתח בבני יהודה עד שהתקדם לתפקיד אחראי המחלקות הנוער של המועדון.

מהמחלקות הצעירות הוא התקדם לתפקיד מנהל הקבוצה הבוגרת, עד שבסופו של דבר מונה למנכ"ל הקבוצה תחת הבעלים דאז, גד סולמי. במאי 2016, אחרי עשרות שנים כמנכ"ל וגם כבעלי הקבוצה, הוא העביר את זכויות הניהול לברק אברמוב - שכעת עוזב וצפוי לעשות את הדרך לבעלות על בית"ר ירושלים. דמאיו, יש לציין, גם מונה למנכ"ל בית"ר ירושלים לאחר שעזב את בני יהודה, אבל כעבור שנה סיים את תפקידו בבירה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

תגובת ארגון אוהדי בני יהודה

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
עכשיו יוכל לעבור לבית"ר? ברק אברמוב/אריאל שלום

המהלך הזה יצטרך לעבור את כל אישורי ההתאחדות והוועדה להעברת הזכויות, ולאחר מכן יוכל אברמוב להתפנות כדי להשלים את עסקת בית"ר ירושלים מול משה חוגג. יש לציין כי אברמוב לא התנה את מכירת בני יהודה ברכישת בית"ר ירושלים ויודע שכל ענייני בית"ר עשויים להיסחב עד לתאריך הדד ליין שניתן למועדון ב-10 לאוגוסט. עם זאת, מכירת הכתומים והעברת זכויות הניהול מהווים התקדמות נוספת בדרך למטרה, שהיא רכישת בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully