וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טורונטו לא מוכנה לכלול את סקוטי בארנס בהצעה על קווין דוראנט

הראפטורס שומרים על היהלום שלהם, ב-ESPN טוענים: הנטס מקווים שכוכבם יחזור בו מבקשת הטרייד. טייטום שלח רמז להנהלת בוסטון?

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

מיום ליום, האפשרות שקווין דוראנט יפתח את עונת 2022/23 בברוקלין הופכת ריאלית יותר ויותר. לפי ESPN, הנטס "עדיין לא הרימו ידיים בנוגע לאפשרות שדוראנט יסיר את בקשת העזיבה שלו", בין היתר משום שעדיין לא נמצאה עסקה שמספקת את ראשי המועדון.

השם האחרון שהוזכר בהקשרו של דוראנט הוא ג'יילן בראון, אך ספק אם בוסטון תעמוד בדרישות של ברוקלין. לפי ESPN, "ברוקלין בוודאי תבקש את בראון, מרכוס סמארט, מספר בחירות דראפט, מספר החלפות דראפט, ואולי שחקן צעיר נוסף", ובין כה וכה, המגעים בין הצדדים שקטו בימים האחרונים.

בארצות הברית טוענים שג'ייסון טייטום הגיב לשמועות באופן עקיף, כשנשאל על ההצלחה בעונה שעבר והשיב: "כימיה היא חצי מהעניין. יכולה להיות לך קבוצה מצוינת עם כישרון גדול, אבל הוא לא יתחבר. החבר'ה שלנו, התחברנו בינואר, ולרגע לא הסתכלנו לאחור".

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון. Brian Fluharty-Pool, GettyImages
כימיה מעל הכל? בראון וטייטום/GettyImages, Brian Fluharty-Pool

גם טורונטו הוזכרה לא פעם כמועמדת לקלוט את דוראנט, אולם היא אפילו לא מוכנה לשקול להעביר בתמורה את סקוטי בארנס. רוקי העונה שעברה סיפק עונת בכורה נפלאה, עם 15.3 נקודות (49 אחוז ל-2), 7.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק, ובלעדיו, לא ברור האם הראפטורס יצליחו לבנות חבילה שתרצה את הנטס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ומה לגבי קיירי אירווינג? לאחר הדיווחים לפיהן בכוונתו להישאר בברוקלין עם או בלי קשר לדוראנט, צייץ הרכז: "אני נכנס לשנה ה-12 שלי בליגה הטובה בעולם, ואני רק משתפר. כשאהיה בן 38 אוכל להסתכל על הקריירה שלי ולחשוב, אבל עד אז אני הולך ליהנות מכל רגע. ולא אפסיק לשחק כדורסל בגיל 38, אהיה בכל הליגות בעולם ואלמד את הנוער מה שלימדו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully