וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' בישראל: הצד המרגש של מסי וראמוס, הצד הפוליטי של חכימי

לקראת הסופרקאפ הצרפתי: ליאו מסי והביקור מבית החולים, סרחיו ראמוס שוב פגש את ראמוס הילד, בנו של השוטר שנרצח בפיגוע. ורק חכימי מסתובב עם אבטחה אחרי השריקות לעברו אשתקד

סילבן אדמס מברך את שחקני פריז סן ז'רמן/קבוצת קומטק

חובבי הכדורגל בישראל התרגשו לראות ביממה האחרונה כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם נוחתים במדינתנו החמה, לקראת המשחק של פריז סן ז'רמן מול נאנט במסגרת הסופרקופה הצרפתי שיתקיים בבלומפילד (21:00). ליאו מסי, ניימאר וסרחיו ראמוס הם רק שלושה מהשמות המפורסמים שנחתו בישראל, כחלק מהסגל של אלופת צרפת.

כידוע, אנשי העסקים שהביאו את הכדורגלנים המפורסמים ניסו לקדם בעזרתם גופים נוספים. אחר מהם הוא סילבן אדמס, המיליארדר הקנדי, שתורם לעמותה "הצל לבו של יד". שחקני פריז סן ז'רמן זכו אתמול לביקור של ילדים מבית החולים וולפסון וחתמו על כדורים לילדים שנמצאים בעמותת "Save a Child's Heart" ("הצל לבו של ילד"), גוף שמספק ניתוחים מצילי חיים לילדים מכל העולם, ובמיוחד במזרח התיכון.

במקביל, אחת הסצינות המרגשות נרשמה כאשר סרחיו ראמוס פגש את סרחיו ראמוס הילד. מדובר בבנו של השוטר שנרצח בפיגוע לפני חמש שנים, האוויל סתאווי, שהיה אוהד מושבע של ריאל מדריד וקרא לבנו סרחיו ראמוס כי העריץ את בלם הבלאנקוס דאז. אחרי שנרצח בפיגוע, שבמהלכו נאבק במחבל באומץ והותיר אחריו אישה ותינוק בן שבועיים, הכדורגלן הספרדי כבר נפגש עם הילד, אבל אתמול ראמוס שוב נפגש עם ראמוס, התחבק עמו והעניק לו מזכרות.

אשרף חכימי שחקן פריז סן ז'רמן מול ג'ונתן במבה שחקן ליל. ברני ארדוב
הביקור יעבור בשקט הפעם? חכימי בביקור הקודם בבלומפילד/ברני ארדוב

לצד המחוות האנושיות, למשחק הערב עשויה לחדור גם הפוליטיקה הישראלית. אשרף חכימי, מגן פ.ס.ז', זוכר היטב את היחס שקיבל בביקורו האחרון בישראל, בסופרקאפ בעונה שעברה נגד ליל. חכימי, שחקן נבחרת מרוקו, קיבל בזמנו שריקות בוז עם כל נגיעה בכדור בעקבות ציוץ פרו פלסטיני שפרסם בזמן מבצע "שומר החומות", והסצנות במשחק גרמו לכדורגלנים ברחבי העולם לתמוך בו.

הפעם, מדווחים בצרפת, "פ.ס.ז' לא רצתה לקחת סיכונים מיותרים" והצמידה לחכימי מאבטח צמוד לאורך הביקור בישראל. "חכימי מקווה שהביקור יעבור הפעם בשקט. מאז המקרה ההוא, הוא ניסה להנמיך פרופיל בכל הקשור לפוליטיקה", ציינו ב"לה פריזיאן".

* במסגרת שיתוף פעולה בין ענקית הטכנולוגיה Uber לבין הליגה הצרפתית יזכו נהגי מונית מצטיינים אשר נוהגים עם האפליקציה של Uber בישראל להתארח ביציע ה-VIP בבלומפילד הערב. אברהם אגאיאן, נהג מונית מבת ים, נבחר להשתתף באימון החימום של הנבחרות ויעניק את הכדור לשופט לפני שריקת הפתיחה. גוני נוי, מנכ"לית Uber ישראל, מסרה כי "אנו מחויבים לאלפי נהגי המוניות שהצטרפו לאפליקציה של Uber בישראל ומוקירים תודה הן לנהגים החדשים והן לוותיקים. מתוך רצון לעודד שירות מצוין לנוסעים בישראל ובמסגרת שיתוף הפעולה בין Uber לבין הליגה הצרפתית, בחרנו להזמין את הנהגים המצטיינים למשחק שייערך הערב בתל אביב. אני מתרגשת לארח נהגים נבחרים בסופר קאפ ולהזמין את אברהם לחוויה של פעם בחיים: לעמוד לצד השמות הגדולים של הכדורגל העולמי ולהעניק את הכדור לשופט בטרם שריקת הפתיחה של הגמר היוקרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully