וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל כבש שלושער, פ.ס.וו זכתה בסופר קאפ אחרי 3:5 על אייאקס

קשר הרכש הצעיד את איינדהובן לזכייה מספר 13 ב"מגן יוהאן קרויף". גאקפו וסימונס הוסיפו ומחזיקת הגביע הניפה בפעם השנייה ברציפות אחרי מופע אימים של שוער אייאקס, ג'יי גורטר

תקציר מהסופר קאפ ההולנדי: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 5:3/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן זכתה הערב (שבת) במגן יוהאן קרויף, הסופר קאפ ההולנדי שקרוי על כדורגלן העבר האגדי המנוח. מחזיקת הגביע ניצחה את האלופה אייאקס 3:5 והניפה את הגביע בפעם השנייה ברציפות אחרי ה-0:4 הזכור אשתקד.

הכוכב הגדול הערב באמסטרדם היה חוס טיל, שבשנה שעברה הבריק במדי פיינורד כמושאל מספרטק מוסקבה ובתחילת יולי נמכר לאיינדהובן תמורת כ-3 מיליון יורו בלבד. קשר נבחרת הולנד הבקיע שלושער והיה הבורג המרכזי בסופר קאפ ה-13 של פ.ס.וו. אייאקס נותרה עם 9.

ג'יי גורטר עמד בין הקורות של אייאקס ורשם מופע אימים, עם חלק ישיר לפחות בשלוש ספיגות. השוער בן ה-22 לא יישכח עוד זמן רב את ההופעה שלו ואחרי המשחק רבים מחבריו לקבוצה ניסו לנחם אותו.

חוס טיל חוגג עם שחקני פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
משחק בלתי נשכח. טיל והחברים/GettyImages, Soccrates Images

אייאקס דווקא הוליכה 0:1 משער של שחקן הרכש סטיבן ברחוויין בדקה ה-15, אבל טיל כבש צמד (32 ו-45+2) כדי לקבוע 1:2 בירידה להפסקה. אנתוני איזן ל-2:2 בדקה ה-54, אבל קודי גאקפו (65) וטיל (69) העלו את פ.ס.וו ל-2:4. מוחמד קודוס צימק ל-4:3 (72) לפני שצ'אבי סימונס חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully