וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה מרוצה מלאיוס ומחכה לחיזוק בהגנה, אריה: "אנחנו רכים"

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 22:27

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון: "צריכים עוד מגן שמאלי ועוד בלם". מאמן הפועל ירושלים: "זה גביע הטוטו, אז קל לחייך"

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

למרות היעדרויות רבות, חלקן בגלל פציעות ואחרות בשל העובדה שהיא לא עברה בבקרת התקציבים, הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 1:3 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו, במשחק חוץ שנערך בפתח תקוה. שלומי אזולאי בישל להישאם לאיוס (2) וכבש בפנדל (25) ועומר סניור חתם בדקה ה-68. איתי זדה רק צימק (51).

שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס חוגג שער עם אריאל כהן. ברני ארדוב
יופי של ספתח. לאיוס חוגג מוקדם/ברני ארדוב

המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "היו דברים יותר טובים ודברים פחות טובים. שיחקנו עם צעירים כי רוב הקבוצה לא עברה בבקרה. אני שמח מהניצחון, חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין. המטרות ברורות - להיות בצמרת".

רפואה נשאל לגבי חיזוק והשיב: "אנחנו צריכים עוד בלם ועוד מגן שמאלי. אם נוכל בהמשך להביא עוד שחקן אז נשמח. לאיוס עשה מחנה אימונים מצוין והוא שחקן מצוין. החלפתי אותו במחצית בגלל כאב בשריר, לא רציתי לסכן אותו".

הישאם לאיוס שכבש את השער הראשון במשחק אחרי כדקה וחצי, אמר: "תודה לצוות המקצועי ולהנהלה שנתנו בי אמון והביאו אותי להפועל תל אביב. זו חוויה, אני מאוד שמח ומקווה שאמשיך ככה. הדברים פה שונים לעומת הליגה הלאומית מבחינת קהל, התיייחסות. אני שמח שכבשתי, אני מקווה שתהיה לפני הכול הצלחה קבוצתית. כמובן שאני שואף להצליח גם מבחינה אישית. הצוות נותן לי הרגשה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דורש יותר אגרסיביות. אריה/ברני ארדוב

זיו אריה אמר בחיוך: "זה גביע הטוטו, זה עוד משחק אימון. אנחנו מאוד-מאוד רכים וזה המשך ממחנה האימון שם חוץ ממשחק אחד, אחרי 8 דקות תמיד מצאנו את עצמנו בפיגור. אשתי אומרת שאני חייב יותר לחייך אחרי משחקים בטלוויזיה, אבל זה גביע טוטו אז קל לחייך".

המאמן המשיך: "אנחנו יודעים איפה צריך להתחזק וזה לא קשור למשחק היום. יש לנו שחקנים על הכוונת, אנחנו צריכים ארבעה שחקנים מרכזיים וזה לא השתנה בגלל ההפסד הזה. וויליאם טוגי? הציפייה ממנו היא 15 גולים ו-10 בישולים (בחיוך)".

אריה סיכם: "מה המטרות? קודם כל שהקהל ימשיך ככה, הוא היה אדיר היום ובא בכמויות גדולות. הפועל ירושלים לא רוצה להית איפה שהייתה במשנה שעברה. היא רוצה לעשות צעד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully