וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חתם לאוהד על קעקוע בדמותו, גווארדיולה הגן על הולאנד

רגע משעשע למאמן ליברפול אחרי שעשה היסטוריה עם זכייה בכל שבעת התארים. מאמן מנצ'סטר סיטי: "טוב שהולאנד פגש את המציאות"

תקציר, מגן הקהילה: ליברפול - מנצ'סטר סיטי 1:3/ספורט1

מאבק האיתנים בין מנצ'סטר סיטי לליברפול סימל את הליגה האנגלית בעונה שעברה ושתי הקבוצות המשיכו מאותה נקודה גם במשחק הראשון של העונה, כאשר האדומים ניצחו 1:3 בלסטר וזכו במגן הקהילה לראשונה מאז 2006. האלופה כבר הצליחה לחזור בזכות שער בכורה של חוליאן אלברס, אבל גם מחזיקת הגביע הקפיצה מהספסל חלוץ רכש, דרווין נונייס, שסיפק את הסחורה מיד עם סחיטת פנדל ושער ראשון בתוספת הזמן.

שחקני מנצ'סטר סיטי לא התייצבו לטקס כדי לקבל את מדליות הכסף כנהוג, ולאחר מכן אישר המאמן פפ גווארדיולה כי המדליות חולקו בחדר ההלבשה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם מגן הקהילה. רויטרס
מוחמד סלאח עם מגן הקהילה/רויטרס

המספרים

* יורגן קלופ השלים זכיות בכל המפעלים באנגליה: ליגה, גביע, גביע הליגה וכעת גם מגן הקהילה.

* בכך גם הפך המאמן הגרמני לראשון בהיסטוריה של ליברפול שזוכה בכל שבעת התארים הגדולים: ליגה, גביע, גביע הליגה, מגן הקהילה, ליגת האלופות, הסופר קאפ האירופי וגביע העולם למועדונים.

* הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שרשם את הופעתו ה-450 במדי ליברפול, השלים גם הוא זכייה בשבעת התארים.

* קלופ הוא המאמן הראשון שמנצח את פפ גווארדיולה 10 פעמים. הוא השתווה לז'וזה מוריניו כמי שהתמודד איתו בהכי הרבה משחקים: 25.

* דרווין נונייס הוא השחקן הרביעי שכובש בבכורה בעידן יורגן קלופ. קדמו לו סאדיו מאנה, מוחמד סלאח וגם וירג'יל ואן דייק.

* סלאח היה מעורב ב-13 שערים במשחקים מול מנצ'סטר סיטי: שמונה כבש בעצמו ועוד חמישה בישל. הכי הרבה שלו מול קבוצה כלשהי במדי ליברפול.

* בנוסף, שמונת השערים שלו לרשת סיטי מאז 2017/18 הם הכי הרבה של שחקן יריב.

* חוליאן אלברס הוא הארגנטינאי השלישי שמוצא את הרשת במשחקי מגן הקהילה. לפניו עשו את זה סרחיו אגוארו (פעמיים) וקרלוס טבס - גם הם במדי מנצ'סטר סיטי.

* 10 מ-13 השערים של טרנט אלכסנדר ארנולד במדי ליברפול היו מחוץ לרחבה (77 אחוזים). רק סלאח מקדים אותו עם 11.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יורגן קלופ חתם לאוהד על קעקוע הנושא את דמותו

התגובות

יורגן קלופ נשאל על ההשפעה של נונייס והגיב בשלוש מילים: "כן, הוא טוב". לאחר מכן הוסיף: "היום שיחקנו עם מסירות חכמות לעברו, אנחנו צריכים את הכדורים האלה מהאגפים. בשני המשחקים הראשונים ניסינו למסור מבעד להגנה ואחרי שלושה מיאוצים בטרום העונה, אתה גמור. אנחנו רואים אותו באימונים, איך הוא מעורב במצבים מסוכנים ופותח את המשחק עבורנו, אבל היום הוא היה שם גם בסיומת. משחק טוב".

גם טרנט אלכסנדר ארנולד, כובש השער הראשון, החמיא לנונייס: "הוא השיג את הפנדל, כבש שער והיה מאוד חיוני. הוא נקנה כדי להבקיע שערים והוא הוכיח היום שהוא יכול לעשות את זה. הוא שחקן צעיר שמוכן ללמוד, הוא שייך לטופ. הוא התחבר נהדר לבחורים והגיע לכאן עם רצון להוכיח".

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. Harriet Lander/Copa, GettyImages
מקבל גיבוי מהמאמן. ארלינג הולאנד/GettyImages, Harriet Lander/Copa

ארלינג הולאנד היה המתוסכל הראשי, אחרי הופעת בכורה מאכזבת שכללה החמצות ושער פסול. פפ גווארדיולה התייחס לכך ואמר: "קודם כל, זה טוב עבורו להכיר את המציאות של מדינה חדשה וליגה חדשה. אבל הוא היה שם, גם אם לא כבש. הוא הגיע לשניים-שלושה מצבים, במחצית הראשונה ולקראת הסיום. הוא נלחם ועשה תנועות נכונות. יש לו יכולת אדירה והוא עוד יכבוש. כשהוא הבקיע בארה"ב, כולם דיברו על כמה מרשים הוא היה. דבר לא השתנה. הוא חזק ובפעם הבאה הוא כבר ישים את הכדור ברשת. זה כדורגל".

על המשחק אמר פפ: "הברכות לליברפול. הם היו עדיפים ב-15-20 הדקות הראשונות, לאחר מכן התחלנו להיכנס לעניינים. במחצית השנייה התחלנו ממש טוב, זה כבר היה המשחק שלנו. היינו טובים נגד היריבה הזו, גם במחצית הראשונה יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully