וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיישון בוקר חתם בגליל עליון, בן מור בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 21:05

הגארד האמריקאי (25, 1.91) ששיחק בעונה שעברה בליגה הצרפתית מצטרף לקבוצה מכפר בלום. הפורוורד (27, 2.03) ששיחק בעיקר בליגת הפיתוח יחזק את הסגל של ליאור ליובין

שחקן הפועל גליל עליון דיישון בוקר. האתר הרשמי של גליל עליון, אתר רשמי
ינסה להותיר חותם. בוקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של גליל עליון

הפועל גליל עליון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד האמריקאי דיישון בוקר שסיים את העונה שעברה בפוס מהליגה הראשונה בצרפת. בוקר חובר בקו האחורי של ברק פלג לרועי הובר והקבוצה צפויה לצרף גארד אמריקאי נוסף שישלים את הסגל.

"אני מאד שמח שדיישון מצטרף אלינו הוא השחקן שחיפשנו. יביא לגליל הרבה כישרון ופוטנציאל ביחד עם אישיות מיוחדת. יש לקהל שלנו הרבה למה לצפות בשנה הבאה", אמר המנהל המקצועי יונתן אלון.

בוקר (25, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת לונג ביץ' סטייט משנת 2019 שיצא לאירופה בקיץ 2019 וחתם בנימבורק של אורן עמיאל. אחרי עונה בצ'כיה עבר לאנוויל הפולנית, הצטיין וסיים את העונה במדי גוטינגן מהליגה הגרמנית. את העונה שעברה פתח בלה מאן, לא הרשים במיוחד, ועבר לפוס, שם היה השחקן המוביל של הקבוצה עם 17.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של גליל כולל גם את הזרים עבדול מאליק אבו וברייס וושינגטון לצד הישראלים נמרוד לוי, רועי הובר, הראל רינסקי, רון כהן ויהל מלמד.

שחקן הפועל באר שבע בן מור. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
"שחקן מוכשר ורעב". מור/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

גם הפועל באר שבע ביצעה הערב החתמה נוספת כשצירפה את הפורוורד בן מור ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח ולאחרונה בליגה בפורטו ריקו. מור הוא הזר השני שחותם בקבוצה של ליאור ליובין לצידו של דיוויד אפיאני שחתם מוקדם יותר הקיץ, ולצד הישראלים נטע סגל, בן אייזנהארט, חואקין שוכמן, רועי פריצקי, רון ציפר ואיגור קולשוב.

""אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של בן, שחקן מאוד מאוד מוכשר ורעב עם המון מוטיבציה", אמר המאמן ליאור ליובין, "אני מאמין שבן יוכל להוסיף לנו בהרבה אספקטים, ובטוח שהוא יתחבר למועדון ולזהות שאנחנו מנסים לייצר". דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי: "בן מור הוא השחקן שיוביל את הקו הקדמי שלנו העונה, יש לו מגוון יכולות בשני צדי המגרש דבר שהופך אותו למאוד מיוחד. בן שיחק בליגות חזקות וכבר חווה כדורסל ברמה מאוד גבוהה, הוא בן 27 ובשל להיות שחקן מוביל ודומיננטי. אנחנו מאוד שמחים שבן מצטרף לקבוצה ובטוחים שיעזור לנו להשיג את המטרות העונה"

מור (27, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת SMU משנת 2017, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגת הפיתוח ושיחק שני משחקים במדי אינדיאנה בשנת 2018. בעונה לאחר מכן המשיך בליגת הפיתוח ובמקביל היה על חוזה דו צדדי בסן אנטוני. בקיץ 2019 יצא לראשונה לאירופה, חתם בגלאטסראיי, אך נחתך אחרי חודשיים. הוא חזר לליגת הפיתוח וסיים שם את העונה. בנובמבר 2020 חתם בסאות' איסט מלבורן מהליגה האוסטרלית ובעונה שעברה שיחק בממפיס האסל מליגת הפיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully