וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר מגן על עומר אצילי: "אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו"

נשיא מכבי חיפה בתגובה ראשונה לפרטים החדשים על פרשת הקטינות: "מוקיע את התנהגות השחקנים במקרה המדובר, את התוצאות שלו אנו מיישמים בחינוך הצעירים שלנו. שמח שהוא איתנו ותורם לנו מכישרונו". אלמוג בוקר: "עצוב ומביך"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר שמע את הלחצים שהופעלו עליו, והערב (שבת) הוא סיפק התייחסות ראשונה לפרטים החדשים אשר נחשפו על פרשת הכדורגלנים והקטינות בה היה מעורב עומר אצילי, שחקן האלופה.

שחר מסר בהודעה, שעלתה באתר הרשמי של מכבי חיפה: "כל עוד הנושא היה בחקירה משטרתית, לא הגבתי ולא פעלתי. לכשהוחלט בפרקליטות על חוסר אשמה וסגירת התיק ולאחר שובו מקפריסין, נפגשתי עם השחקן. הבנתי והתרשמתי שהוא מצטער מאוד על שאירע, מתחרט ומחפש בכנות לנתב את חייו למקומות חיוביים. על אף שאני סולד ומוקיע את התנהגות השחקנים במקרה המדובר ומגנה אותה, החלטתי לבחון את נושא חזרתו. התייעצתי עם רבים, שמעתי דעות רבות ומנוגדות ולבסוף, החלטתי לקלוט את עומר במועדון שלנו, לתת לו הזדמנות לעסוק במקצוע שלו ולהיות אדם טוב יותר".

יו"ר המנהלת ארז כלפון עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, עומר אצילי. ברני ארדוב
התייחסות ראשונה. שחר ואצילי/ברני ארדוב

הנשיא של הירוקים המשיך: "תחת ליווי מקצועי, עומר העביר לשחקני מחלקת הנוער הרצאות על קבלת החלטות, כשהמוטו הוא להימנע מטעויות שיכולות לפגוע בהתפתחות עתידית. את תוצאות ההחלטה והמקרה שלו (אשר לא אירע במועדון שלנו), אנו לומדים ומיישמים בחינוך הצעירים שלנו ולעתידם כבני אדם ושחקני כדורגל. למפגשים הללו היה הד חיובי ביותר. כמו כן, נפגש עומר עם ניצולי שואה ואף אירח ביוזמתו בביתו, בהשתתפות כולנו, ערב של 'זיכרון בסלון'".

שחר סיכם: "פעולות אלו ואחרות, הביאו לשינוי חיובי בהתנהלותו של עומר, במגרש ומחוצה לו. בוודאות אני אומר - אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו. אני שמח שהוא איתנו ותורם לנו מכישרונו ושותף להצלחותינו. שבוע טוב לכולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה לראשונה ואת הההתכתבויות האחרונות ב"חדשות 13", הגיב לדבריו של הבעלים של מכבי חיפה: "ושום מילה של יענקלה שחר על היחס המשפיל של השחקנים לקטינות, כפי שנחשפו השבוע ושום מילה על הכוונה להצטייד בסמים. כאילו לא היה תחקיר, כאילו לא נחשף לאמת. עצוב ומביך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully