וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים על פרשת מיכה ואצילי: "לא היתה לקיחת אחריות אמיתית"

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 18:45

מנכ"ל הפועל באר שבע לשעבר התייחס לפרשה באירוע "שבת ספורט" בעיר: "היתה דילמה האם להחתים את מיכה, אמרתי את דעתי לאלונה. אני לא בטוח שכולם עשו כל מה שהם יכולים כדי לטהר את העניין מול האנשים שנפגעו, כי זה הדבר החשוב ביותר". רן פסח: "הייתי מסלק אותם מהקבוצה"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

פרשת עומר אצילי ודור מיכה לא יורדת מסדר היום הספורטיבי. היום (שבת) התייחס אליה גם מנכ"ל הפועל באר שבע לשעבר אסי רחמים, באירוע "שבת ספורט באר שבע".

"אני לא חושב שבפרשה הזו, ההגדרה של לקיחת אחריות על המעשה באה לידי ביטוי, וזה צורם לי", אמר רחמים. "מלבד ההודעה שהמעורבים אמרו שלקחו אחריות, לא ראיתי שם צעדים אמיתיים, כי נפגעו פה אנשים בסיפור. לא הייתה פה לקיחת אחריות אמיתית והתנצלות כנה מצד השחקנים. הסיפור עם דור מיכה בהפועל באר שבע התחיל קצת אחרי שעזבתי. הייתה דילמה האם להחתים אותו, אמרתי את דעתי בעניין לאלונה. אני גם מבין לגמרי שכל אדם ראוי למחילה בתנאי שהוא עשה את הצעדים הנדרשים, כדי שהחברה תמחל לו. במקרה הזה אני לא בטוח שכולם עשו כל מה שהם יכולים כדי לטהר את העניין מול האנשים שנפגעו, כי זה הדבר החשוב ביותר".

רן פסח, ששימש כיו"ר הפועל באר שבע בעבר, היה נחרץ הרבה יותר: "אני הייתי מסלק אותם החוצה מהקבוצה והם לא היו עולים על המגרש, לא בבאר שבע ולא בחיפה".

מנכ"ל הפועל באר שבע לשעבר, אסי רחמים. דיאגו מיטלברג, באדיבות קבוצת שפילברג,
"נפגעו פה אנשים בסיפור". רחמים/דיאגו מיטלברג, באדיבות קבוצת שפילברג

רחמים הוסיף והתייחס לעזיבתו את הקבוצה, לא לפני שחשף כי ב-15 השנים של אלונה ברקת בקבוצה, היא השקיעה כ-200 מיליון שקלים מכיסה. לדבריו, לאחר שסיים את דרכו בהפועל באר שבע לפני כשנה, הוא קיבל הצעות משתי קבוצות בליגת העל שרצו למנותו אותו כמנכ"ל, אך בחר לוותר על כך: "החלטתי שלא לקבל את ההצעות מכמה סיבות: לא עזבתי את הפועל באר שבע כדי לעבור למועדון אחר. לא חשבתי שזה צעד נכון לעשות באותה נקודת זמן וגם חיפשת קצת רוגע לאחר 12 שנים אינטנסיביות בתפקיד".

באשר להחלטה של אליניב ברדה להמשיך ולאמן את העונה את הפועל באר שבע, אמר רחמים: "הוא לא נופל מאף מאמן ויש לו את היכולות, הכריזמה והאישיות להצליח. מצד שני, בפן החברי, קצת קשה לי עם זה שהוא לוקח פה סיכון, כי כל מי שנוגע בתחום האימון בעולם הכדורגל, מתישהו יצטרך להתמודד גם עם תקופות פחות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully