וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הישגים גדולים לנבחרת הקשתות

נבחרת הנוער בקשתות חזרה מגביע אירופה עם ארבע מדליות, שתיים מהן מזהב. רגע לפני המשחק מול רומא, נרגעו שחקני טוטנהאם במלון דן כרמל בחיפה. נכדו של זאביק זלצר למבחנים בקבוצת נוער גרמנית בכדוריד, נבחרת הטקוואנדו הצעירה מחפשת הישגים

ההמנון הלאומי התנגן בשבת פעמיים בתחרות גביע אירופה לנוער לקשתות שהסתיימה בבוקרשט. התחרות התקיימה בשני סוגי קשתות: קומפאונד (מורכבת) וריקרב (אולימפית) ב-2 טווחי גיל: מתחת גיל 21 ומתחת 18.

טווחי הירי: לקשת ריקרב מתחת גיל 21 : 70 מטר, מתחת גיל 18: 60 מטר ובקשת קומפאונד: 50 מטר.
כל אחד מהמשתתפים ירה את מספר החיצים הקבוע לאותה קטגוריה כאשר הדירוג מתקבל עפ"י התוצאה ובהמשך מתקיימים קרבות הדחה, מפסיד יוצא, מנצח ממשיך. בשבוע זה הושגו הישגים חסרי תקדים בקשתות הישראלית כולל שבירת שיא ישראלי לראשונה מזה 22 שנה ולראשונה מדליה לישראל אי פעם בסבב בתחרות קבוצתית.

מימין  שמאי מרום והמאמן ריצ'ארד פריסטמן. יחצ,
מימין שמאי ימרום והמאמן ריצ'ארד פריסטמן/יחצ

בשלבי הגמר, התעלתה נבחרת הקשתים לרמה הגבוה ביותר וחזרה עם ההישגים הבאים:

  • שמאי ימרום, מי שמחזיק בשיא הישראלי לבוגרים על אף גילו הצעיר, בן 17 בלבד, מנצח בקרב דרמטי על הזהב את יריבו האיטלקי בשוט-אוף כאשר שניהם יורים 9 במטרה אך החץ של שמאי היה קרוב יותר למרכז במילימטר וההימנון התקווה הושמע בפעם בבוקרשט.
  • מדליית ארד קבוצתית: שלי הילטון ורועי דרור זכו במדליית ארד קבוצתי מעורב (מתחת לגיל 18) בקרב מול האנגלים שהסתיים בתיקו 4:4 והקרב נכנס לשוט-אוף (כל קשת יורה חץ בודד). הישראלים הצעירים לא השאירו סיכוי לאנגלים כאשר 2 החיצים שלהם פגעו בצורה מושלמת ב- 10.
  • זהב בקומפאונד: שמאי ימרום, יפתח הדר וכרמי פז התחרו בקשת קומפאונד (מתחת גיל 18) וניצחו בקרב את הבריטים, ההימנון התנגן שוב בגביע אירופה.
  • ארד קבוצתי בריקרב: הופעה מרשימה גם של חבורת הנוער מתחת 21 - אייל רוזינר, שחר קליינר וניב פרנקל עם קשתות ריקרב ניצחו את השוויצרים בשוט-אוף בקרב על הארד הקבוצתי לאחר שהקרב הסתיים בתיקו. גם הם ירו כמעט מושלם 10, 10, 9.
  • שחר קליינר שבר את השיא הישראלי לקשת ריקרב עם 663 נקודות (מתוך 720) - מדובר בשיא שנקבע בשנת 2000 ע"י ירון טל (קולסניק ז"ל ).
  • שלי הילטון קבעה שיא ישראלי חדש לקשת ריקרב קדטיות עם 631 נקודות. (מתוך 720)

גיא מצקין, מנכ"ל האיגוד מסר: "ב- 2019 יצאנו 7 בני נוער לגביע אירופה וחזרנו עם הישג היסטורי - מדליה ראשונה בתחרויות נוער, ארד בקדטים לשחר קליינר. כעת, שלוש שנים אחרי, טסו 14 קשתי וקשתיות מוכשרים, רעבים ושעובדים קשה וחזרו עם הישג היסטורי - 4 מדליות! 2 מתוכם זהב, 3 מתוכן בתחרויות קבוצתיות (מדליה ראשונה לישראל אי פעם בסבב בתחרות קבוצתית). מקום 3 בסה"כ בדירוג המדליות. זהו תוצר של שנים של עבודה עם מינימום תנאים, אבל עם הירתמות מוחלטת של המאמנים/ות, האגודות, הצעירים/ות והטוויית דרך מקצועית שמנפקת גם הצלחות באולימפיאדה, באליפות אירופה ועכשיו גם בתחרות זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טוטנהאם סופרת את הדקות

קבוצת הכדורגל של טוטנהאם הגיעה מוקדם יותר למלון דן כרמל בחיפה לקראת משחק הידידות נגד רומא באצטדיון סמי עופר הערב. בן ינובר, מנכ"ל המלון ומנכ"ל אזור חיפה, קיבל את פניהם של אנטוניו קונטה מאמן הקבוצה ושאר שחקני הסגל ביניהם הכוכבים הארי קיין והונג מין סון.

שחקני טוטנהאם והצוות המקצועי של הקבוצה הגיעו היישר לארוחת צהריים, לאחר מכן הם ינוחו בחדרים ולאחר תדרוך וארוחה קלה אחר הצהריים הם ייצאו לכיוון אצטדיון סמי עופר בעיר לקראת משחק הידידות המסקרן.

בן ינובר עם אנטוניו קונטה. רפי דלויה,
בן ינובר עם המאמן אנטוניו קונטה/רפי דלויה

ועוד מהמשחק: רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS העניקה את החסות הרשמית למשחק בהשקעה של מאות אלפי שקלים. החסות כללה, מיתוג וחשיפה נרחבת למגה ספורט במשחק עצמו, פעילות תוכן ייחודית ללקוחות מגה ספורט ששודרה גם בטלוויזיה וקמפיין שקידם פעילות שיווקית בחנויות הרשת. הפעילות התקיימה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת MTR7 שמפיקה את המשחק.

בנוסף, לקראת המשחק התקיימה הגרלה בין לקוחות רשת מגה ספורט, עשרות זוכים קיבלו כרטיסים זוגיים למיקום הכי שווה באיצטדיון בשווי של כ- 2600 שקל ובין הזוכים הוגרלה טיסה זוגית לאירופה. הזוכה המאושר קיבל את הפרס בשידור חי מול כל האיצטדיון.

מימין לשמאל: חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS  וגולן סמינטוב מנכ"ל קבוצת MGS. רז חודק,
מימין לשמאל: חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS וגולן סמינטוב מנכ"ל קבוצת MGS/רז חודק

שחקן הכדוריד של הפועל קרית אונו ונבחרת הנוער של ישראל ליעד מסיקה בן ה-17, נכדו של זאביק זלצר (שאביו אפרים היה כדורידן מצטיין), טס לגרמניה לאחר שהוזמן למחנה האימונים של קבוצת הנאו מהבונדסליגה השניה בגרמניה. קבוצת הנוער שלה סיימה במקום השישי בבונדסליגה הראשונה לנוער.

אור שחף, אמיר רווה, עינת קליש רותם. יחצ,
אור שחף, אמיר רווה, עינת קליש רותם/יחצ

עוד מהמשחק: ביום שבת האחרון התקיים אירוע במסגרת 'I-Tech Cup' בהובלתן של HYPE Sports Innovation ,MTR7. הצופים יכלו באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך ליהנות מחוויות צפייה ייחודית.

את פני אורחי הVIP קיבל אמיר רווה, מייסד ומנכ"ל HYPE Sports Innovation. בין האורחים שהגיעו: ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ראשת העיר חיפה, עינת קליש, מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף, יו"ר קבוצת אינפיניטי, אמיר איל, מנכ"ל אינטל איגנייט, רני נחמיאס ועוד.

ליעד מסיקה. יחצ,
ליעד מסיקה עם סבו זאביק זלצר/יחצ

השבוע לפני שנה, זכתה לוחמת הטאקאוונדו אבישג סמברג במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו. סגירת מעגל נרשמה השבוע, כשהמועדון שהוא ביתה, 'שרעבי אומנויות לחימה', ממשיך לטפח ספורטאים נוספים ומוציא משלחת מכובדת לאליפות העולם לקדטים (11-14) שמתקיימת השבוע ושבוע הבא בבולגריה. צפויה להם תחרות קשוחה. רוב המשלחת של ההתאחדות לטאקוונדו הם ספורטאי המועדון.

ספורטאי הטקוואנדו של מועדון שרעבי. יחצ,
ספורטאי המועדון/יחצ

יוגב שרעבי מבעלי המועדון מסר: "אנחנו מתרגשים ושמחים לייצג שוב את מדינת ישראל ועושים בכל כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר אם כי מדובר בתחרות מאד קשה עם יריבים מצויינים אך אנחנו כרגיל נעשה את הכי טוב שאנחנו יודעים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully