וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מחכה לקורצקי. נמני: "לא אשכח את מה שהוא תרם לי"

הקבוצה תארח את קרית שמונה והאקס במחזור הפתיחה של גביע הטוטו (א', 20:30) וממתינה לחיזוק התקפי: "חסרים לנו שני שחקנים בעמדות מרכזיות". האורחת אופטימית לקראת העונה שבפתח

מחזור 1הסתיים31/07/2022
הפועל חדרה
  • שטורם (74)
0
    עירוני קרית שמונה
    הפועל חדרה פותחת עונה במסיבת עיתונאים/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

    הפועל חדרה תפתח מחר (ראשון, 20:30) באופן רשמי את העונה, כשתארח את עירוני קרית שמונה במחזור הראשון של בית א' בגביע הטוטו. לרשותו של אסף נמני יעמוד סגל מלא, לאחר שהמועדון הצליח להעביר את התקציב בבקרה. חדרה עברה קיץ לא פשוט בכל הנוגע לבניית הקבוצה, כאשר בנוסף לעובדה שנמני ידריך לראשונה קבוצה בליגת העל, הסגל רחוק מלהיות סגור. הבעיות העיקריות מסתמנות בחלק הקדמי, כאשר טרם נמצאו תחליפים ראויים לשובל גוזלן ומקסים פלקושצ'נקו שעזבו במהלך הקיץ ועוד לפני כן לגוסטבו מרמנטיני.

    "חזרנו בשבוע שעבר ממחנה אימונים בבולגריה והיה לנו מחנה די מוצלח", אמר המאמן נמני לקראת המשחק מחר. "אני לא מסתכל מבחינת התוצאות, אלא מבחינת העבודה וגיבוש הסגל, כי יש לנו יותר מחצי קבוצה חדשה. חזרנו לעבוד בקצב מאוד טוב ונגיע למשחק בסגל כמעט מלא, בידיעה שננסה להוציא את המיטב מהמשחק הזה".

    קלמן שטורם הפועל חדרה. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
    אחד משלושה זרים חדשים שצפויים לפתוח. קלמן שטורם/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

    על המפגש המסקרן עם מנחם קורצקי, איתו עבד נמני בעונה שעברה וכעת מאמן את קרית שמונה, הוסיף המאמן: "את מנחם אני מכיר הרבה מאוד שנים. קודם כל הוא חבר אישי שלי, אבל ברגע שנגיע למשחק ונעמוד על הדשא, יש התנתקות מוחלטת ומה שמעניין אותי כמובן זו הקבוצה שלנו ולנצח את המשחק. אני אאחל למנחם בהצלחה בהמשך העונה, הוא תמיד יישאר יקר מאוד ללבי ואני לא אשכח את מה שהוא תרם לי במהלך השנים האחרונות".

    על ההכנות של הקבוצה לקראת הליגה: "אנחנו עדיין רחוקים ממה שאנחנו רוצים לראות, יש עוד הרבה עבודה כדי להגיע להפועל חדרה שאנחנו רוצים לראות. הסגל עדיין לא גובש, חסרים לנו שני שחקנים בעמדות מאוד מרכזיות. יש לנו גם פצועים ויש שחקנים שצריכים להסדיר דברים אישיים. אני מעריך שבשבועיים הקרובים של גביע הטוטו, שטובים לנו להכנה מבחינת כושר גופני וגם מבחינת דקות משחק לשחקנים, נצליח להגיע לקצב טוב לקראת המחזור הראשון בליגה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    איתמר שבירו, חלוץ עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
    אמור להוביל את קרית שמונה העונה. שבירו/מאור אלקסלסי

    עירוני קרית שמונה תפתח מחר את העונה, עם לא מעט ציפיות. בקבוצה השאירו את מרבית השלד של העונה שעברה והציפיות בהתאם לחיבור שנוצר לפי אנשי המועדון במחנה האימונים. "יש פה באמת קבוצה טובה", קבע שחקן בקבוצה. "אנחנו מאוד אופטימיים לגבי העונה". בקרית שמונה בונים על איתמר שבירו ומוחמד שכר שיובילו את ההתקפה העונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: נתניה

    הרכבים משוערים

    הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, פיליפ איפולה, קלמן שטורם, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, סמי בוראר, ניב גוטליב, סטיבן אלפרד.

    עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, מוחמד שכר, ג'וזף אמבונג, איתמר שבירו.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully