וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: צ'לסי מעוניינת בדה יונג, ורנר וקפה יושאלו?

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 12:07

הבלוז סימנו את קשר ברצלונה למקרה שקאנטה לא יאריך חוזה. השוער מסכים לקצץ כדי להגיע לנאפולי, הגרמני ישוב ללייפציג?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7/ספורט1

העברות

* המגן השמאלי של ארסנל, נונו טבארס, עבר בהשאלה למארסיי.

* ריימס הצרפתית החתימה את ג'וניה איטו, שחקנה של גנק הבלגית ונבחרת יפן.

שמועות

* האם פרנקי דה יונג בכל זאת יגיע לפרמיירליג? על פי ה"בילד", הקשר שזכה לחיזורים אך החליט לסרב למנצ'סטר יונייטד נמצא כעת על הכוונת של צ'לסי, זאת במידה שאנגולו קאנטה לא יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא.

* צ'לסי מוכנה לאפשר לטימו ורנר לעזוב את המועדון בהשאלה, ואף לכלול אופציית רכישה בעסקה שכזו. קבוצה שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו זו האקסית - ר.ב. לייפצג.

* מי שגם כן עשוי לעזוב את צ'לסי בהשאלה הוא שוער המשנה קפה אריסבלאגה. הספרדי מוכן לקצץ בשכרו על מנת לעבור לנאפולי שמוכנה לשלם לו 3 מיליון יורו - שליש משכרו השנתי - כך שגם אם הבלוז ישלמו מחצית משכרו הוא יצטרך לוותר על סכום משמעותי. האיטלקים כבר הכינו אלטרנטיבות אם העסקה לא תצא לפועל - נטו מברצלונה וקווין טראפ מאיינטרכט פרנקפורט.

קפה אריסבלאגה, שוער צ'לסי. MB Media, GettyImages
בקרוב באיטליה? קפה/GettyImages, MB Media

* ב"את'לטיק" דווח כי ברייטון עצרה את המשא ומתן עם מנצ'סטר סיטי על מארק קוקורייה, ולא תסכים להצעה הנמוכה מהסכום אותו היא דורשת - 50 מיליון פאונד.

* ב"ספורט" מדווחים: מרטין בריית'ווייט החליט לעזוב את ברצלונה. החלוץ הדני הבין שאין לו מקום ברוטציה של צ'אבי והוא רוצה למצוא קבוצה באנגליה או בספרד. הדני הינו לכל היותר השחקן בשמיני ברוטציה ההתקפית של ברצלונה אחרי רוברט לבנדובסקי, עוסמאן דמבלה, ראפיניה, אנסו פאטי, פייר אמריק אובמיאנג וממפיס דפאי, שגם כן לא נמצא בתכניות.

* סלטה ויגו קרובה לסיכום עם ברצלונה על רכישתו של אוסקר מינגסה תמורת 3 מיליון יורו. הבלם/מגן יחתום על חוזה לארבע עונות בשורות הגליסיאנים.

* בורחה מיוראל צפוי להסכים להצעה שקיבל מחטאפה ולעבור אליה, זאת לאחר שהכחולים הגיעו לסיכום עם ריאל מדריד על רכישת החלוץ תמורת 10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully