וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשמת חלום: אוהד אברטון שסייע לפליטים מאוקראינה נכנס כמחליף וכבש

פול סטראטון, שעזר לאזרחי המדינה המותקפת שחצו את הגבול לפולין, הבקיע פנדל וזכה לתשואות במשחק הראווה מול דינמו קייב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7/ספורט1

בחודש פברואר האחרון פלשה רוסיה לאוקראינה והובילה לתחילתה של מלחמה במזרח אירופה. מרבית העולם המערבי עמד לצד האוקראינים באמצעות סיוע הומינטרי וצבאי, כאשר גם "האנשים הקטנים" מנסים בדרכים שונות לסייע לתושבי המדינה המותקפת ולאזרחים שברחו ממנה.

אחד מאותם מסייעים הוא פול סטראטון. הבריטי, שוטר לשעבר, נסע במרץ האחרון לפולין כדי לעזור לפליטים האוקראינים שחצו את הגבול ונמלטו לשכנה ממערב ולספק להם מוצרים. בתמורה לכך, קבוצתו האהודה אברטון החליטה להגשים לו חלום ולהעניק לו מתנה אותה הוא ככל הנראה לא ישכח לעולם.

הטופיז אירחו אמש (שישי) בגודיסון פארק את דינמו קייב למשחק ראווה, שהסתיים ב-0:3 בזכות צמד בכורה של הרכש החדש מברנלי דווייט מקניל. עם סיום המשחק, המאמן פרנק למפארד העלה את סטראטון מהספסל כדי לבעוט פנדל. הגיבור המקומי דייק מהנקודה הלבנה (יש לציין שהשוער לא ממש ניסה לעצור) וחגג עם השחקנים והקהל שהריע לו.

בנוסף על כך, אברטון החליטה לערב אחד להעניק למשחק אמש את סרט הקפטן לוויטאלי מיקולנקו, המגן האוקראיני שנרכש מדינמו קייב בעונה שעברה. המגן, שפגש את האקסית, סיפר לפני המשחק: "כל המשפחה שלי עדיין באוקראינה. אבא שלי משרת בצבא אבל הוא בקייב. הוא עובד ביחידה של הצבא אבל לא נוסע למזרח המדינה, אני מאוד גאה בו".

  • עוד באותו נושא:
  • אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully