וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "מסי ראוי לפרק נוסף בברצלונה, אני רוצה שיחזור"

המאמן נשאל על האקס האגדי: "הלוואי והפרק שלו כאן לא היה מסתיים מלכתחילה". על פיקה: "כולם מתחילים מאפס, מי שיהיה טוב ישחק. המטרה העונה היא לזכות בתארים"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

ברצלונה מתקרבת לסיומה של תקופת ההכנה לעונה החדשה, ורוצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 מול יובנטוס במשחקה האחרון. הלילה ב-2:00 (בין ראשון לשני) תפגוש הקבוצה של צ'אבי את ניו יורק רד בולס מה-MLS, ולקראת ההתמודדות התייחס המאמן למספר נושאים, ביניהם הקיץ המוצלח בחלון ההעברות, דרכו כמאמן וגם שאלת ליאונל מסי.

כזכור, מסי נאלץ לעזוב בעונה שעברה את ברצלונה לאחר שלטענת הנשיא ז'ואן לאפורטה, המועדון לא היה יכול להחתים אותו על חוזה חדש בשל המגבלות והחוקים של הליגה הספרדית, גם כאשר השחקן הסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו. הארגנטינאי מתחיל כעת את עונתו השנייה בפריז סן ז'רמן, אך בקיץ הבא חוזהו תם והוא עשוי להפוך שוב לשחקן חופשי, מה שיכול להוביל לקאמבק מרגש לקטאלוניה.

"הלוואי והפרק של מסי בברצלונה לא היה מסתיים מלכתחילה", אמר צ'אבי, "אני חושב שהוא ראוי לפרק נוסף בברצלונה, עוד פרק אחרון, אבל זה בשנה הבאה כי יש לו חוזה. האם אני רוצה שיחזור? חד משמעית כן".

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
"כולם מתחילים מאפס". צ'אבי/רויטרס

באשר לעונה הקרובה ולסגל הקיים, ברצלונה הצליחה להחתים את רוב השחקנים שרצתה כאשר רכשה את רוברט לבנדובסקי, ראפיניה וז'ול קונדה וצירפה בהעברות חופשיות את פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן. עם זאת, נדמה שהקבוצה עדיין לא שבעה בנוגע לרכש: "רוצים עוד להתחזק. כמה שיותר, יותר טוב. אני שמח שהרבה שחקנים שרצינו הגיעו. הלחץ עצום אבל אני לא חושש, המטרה המרכזית העונה היא לזכות בתארים ואני לא מסתיר את זה. אין לנו שום בעיה להתמודד עם הלחץ".

כאמור, ברצלונה התחזקה הקיץ בשני בלמים, קונדה וכריסטנסן, דבר שעשוי להשפיע על דקות המשחק של חברו של צ'אבי מימיו כשחקן - ג'רארד פיקה הוותיק. "אנחנו צריכים מספר שחקנים בכל עמדה כדי לייצר תחרות", אמר המאמן, "פיקה נמצא באותה עמדה כמו כל אחד אחר - כולם מתחילים מאפס ומי שיהיה הכי טוב ישחק. אני שמח שקונדה הגיע, הוא ייתן לנו כוח. הוא יכול לשחק גם כמגן, כמו רונאלד אראוחו, וזה אומר שיש תחרות".

אחרי שהחליף את רונאלד קומאן באמצע העונה, צ'אבי חולל שינוי אדיר כאשר לקח קבוצה מאמצע הטבלה למקום השני בליגה. עם זאת, השבחים שהוא זוכה ובעיקר ההשוואות מרחיקות הלכת הן עדיין מוקדמות בשבילו: "העובדה שהייתי שחקן עבר נותנת לי יתרון וגורמת לכך שיכבדו אותי מההתחלה, אבל אחרי זה צריך לנהוג בכנות. שושלת צ'אבי? רק התחלתי את דרכי. כל השוואה לפפ גווארדיולה או יוהאן קרויף היא לא הגיונית. אני רוצה להחזיר את ברצלונה לטופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully