וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב נפרד מבני יהודה: "חווינו יחד רגעים שאקח איתי לכל החיים"

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 19:51

הבעלים של הזהובים בשש השנים האחרונות סיכם תקופה: "בראייה לאחור, אני יכול לומר שבהרבה מטרות שהצבתי לעצמי הצלחתי מעל ומעבר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7/ספורט1

אחרי שהושלמה עסקת רכישת בני יהודה על ידי קבוצת משה דמאיו, ברק אברמוב, הבעלים של הקבוצה מהשכונה בשש השנים האחרונות, פרסם הודעת פרידה מהזהובים. אברמוב, שבתקופתו המועדון זכה בשני גביעים אך גם ירד לליגה הלאומית, יתפנה כעת להמשך הניסיונות שלו להפוך לבעלים החדש של בית"ר ירושלים ושיתוף פעולה מחודש עם יוסי אבוקסיס".

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
יתרכז עכשיו בבית"ר ירושלים. ברק אברמוב/אריאל שלום

"פרידה היא אף פעם לא קלה. בטח לא כשנפרדים ממקום שהיה עבורי בית ב-6 השנים האחרונות", כתב אברמוב, "כשהגעתי לבני יהודה מעטים האמינו כשדיברתי על זכייה בתארים והשתתפות במפעלים אירופאים. אבל היום, בראייה לאחור, אני יכול לומר שבהרבה מאוד מטרות שהצבתי לעצמי, הצלחתי ואפילו מעבר. שתי זכיות היסטוריות בגביע המדינה, השתתפות בשלב הפליאוף של הליגה האירופית, ניצחונות גדולים ועונות מרשימות וטובות בליגת העל".

אברמוב התייחס גם למשברים שחווה עם האוהדים שהפגינו נגדו בשנים האחרונות: "אוהדים יקרים, אני יודע שהשנתיים האחרונות היה לא פשוטות עבור כל מי שבני יהודה תל אביב יקרה לו, ובטח שעבורי. אבל היום, בראייה לאחור, אני רוצה להודות לכם על התמיכה והאהבה הגדולה שיש לכם למועדון ולקבוצה. חווינו יחד רגעים שאקח איתי לכל החיים. בהזדמנות זאת, אני רוצה לאחל לבעלים החדש בהצלחה וכולי תקווה שהוא יצליח לשחזר את ההישגים שהשגנו יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully