וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "כל הצוות שלי קיבל הצעות ואף אחד לא רצה לעזוב"

מאמן בית"ר ירושלים התראיין ברדיו ירושלים והתייחס בין השאר לחוסר הודאות סביב הקבוצה: "מקווים שהעסקה תקרה ונוכל לצרף את השחקנים שאנחנו רוצים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7/ספורט1

על רקע עסקת מכירת בני יהודה מברק אברמוב לדמאיו, מה שעשוי לסלול את הדרך למכירת בית"ר ירושלים לאברמוב התראיין היום (שישי) יוסי אבוקסיס לרדיו ירושלים. מאמן הצהובים-שחורים התייחס בין השאר לעבודה בצל האפשרות שהקבוצה תורד ליגה.

תחילה התייחס אבוקסיס לשאלה כיצד הוא שורד עם כל המצב: "אני חושב שזה עניין הגודל של המועדון. אני חושב שהקהל שיש פה, זה בעצם מה שנותן לנו את הכוח. גם אני וגם השחקנים יודעים לעשות את הסוויץ' ומגיע להם באמת מילה טובה. בלא מעט מקרים שיש חוסר ודאות, שחקנים מרשים לעצמם לא להתאמן טוב, אבל לנו היה מחנה אימונים מצוין - גם מבחינת משמעת ואווירה - ושאפו לשחקנים".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"לכל אחד מהצוות שלי היו הצעות ואף אחד לא רצה לעזוב". אבוקסיס/קובי אליהו

על האפשרות שעוד עשרה ימים הקבוצה תרד והחוזים יבוטלו: "לכל אחד מהצוות שלי היו הצעות ואף אחד לא רצה לעזוב. יכול להיות שלקחנו הימור כלשהו, אבל העוצמות של המועדון הזה יוצרות חיבור, ועדיין יש הרבה שחקנים שרוצים להגיע לבית"ר ירושלים".

אבוקסיס נשאל האם לדעתו המכירה אכן תצא אל הפועל: "לפי מה שאני מבין יש כמה דברים שמפריעים לעסקה, אבל מכירת בני יהודה הולכת להיסגר. אני מקווה שהכל ייפתר ושנוכל להרים את הראש. כרגע אנחנו לא יודעים מה יהיה".

לגבי חיזוק במקרה והמכירה תצא אל הפועל: "ברור שיש לנו רשימה, אבל יש כמה שחקנים זרים שרוצים לראות מה יקרה עם המועדון, כשחלקם העדיפו לחתום במקומות אחרים. אספרייה רוצה לדעת מה יהיה, אבל הוא הגיע למחנה והתאמן. מקווים שהעסקה תקרה ונוכל להביא את השחקנים שאנחנו רוצים. הסגל הקיים יחוזק בוודאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
השחקנים שהגיעו עשו התקדמות במחנה. נחמני/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על השחקנים שהגיעו: "אנחנו רוצים להפוך את הקבוצה קודם כל לרעבה ומחויבת. שחקן כדורגל צריך קודם כל את הדברים האלה. אני חושב שמבחינת אישיות כל שחקן שהגיע מביא איתו את זה. בשנה רגילה בית"ר לא הייתה מביאה כל כך הרבה שחקנים בהשאלות. אני חושב שהשחקנים שהגיעו עשו התקדמות במחנה, אבל נצטרך להביא גם שחקנים מוכחים ומנוסים".

אבוקסיס התייחס גם לכך שהקבוצה לא תפתח את משחקי גביע הטוטו: "מצד אחד כן, מצד שני לא. מצד אחד זה פוגע כי אין כמו משחקי הכנה, גם במחנה עצמו עשינו רק שני משחקים. מצד שני, להגיע למשחקי גביע הטוטו רק עם שחקני נוער יכול לעשות נזק אדיר גם לנו וגם לשחקנים הצעירים עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully