וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה במכבי נתניה: "לא ראו פערי איכות, זה פספוס אדיר"

בקבוצה מתוסכלים אחרי ההדחה ע"י בשאקשהיר, אבל בטוחים שזו תחילתה של מסורת אירופית: "רוצים לעשות קפיצת מדרגה". ברקו איכזב

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי נתניה חלמה על סנסציה, אבל ההפסד הביתי 1:0 אמש (חמישי) לבשאקשהיר הוריד אותה לקרקע. אחרי 1:1 מפתיע באיסטנבול הכל היה מוכן לחגיגה גדולה, אבל הפעם נתניה התקשתה להבקיע וגם 12 אלף האוהדים שמילאו את האצטדיון לא הצליחו לעזור. התסכול הגדול בשריקת הסיום ניכר על פני השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, שהאמינו שעלייה לשלב הבא אפשרית בהחלט. "זה פספוס אדיר שלנו", אמר גורם במועדון, "בסופו של דבר לא היו כאלה פערי איכות בינינו לבינם בסיכום שני המשחקים. מאוד רצינו לעבור שלב וחבל שלא עמדנו במטרה הזאת. אנחנו גם עצובים שאיכזבנו את האוהדים שהגיעו, הייתה כאן תצוגת עידוד אדירה וחבל שלא הצלחנו להבקיע את השער שרצינו".

החלוץ איגור זלטאנוביץ' שנעדר מהמשחק באיסטנבול, התאושש מהפציעה בברכו ואמש הוא כבר שותף למשך קצת יותר מ-30 דקות. מי שעדיין לא ממש מצליח לבוא לידי ביטוי הוא אריך ברקו, שקיבל מבני לם מקום בהרכב אך איכזב והוחלף בחצי השני.

"השחקנים נתנו את הכל מבחינתם", אמר המאמן בני לם במסיבת העיתונאים בסיום המשחק. "התחלנו להיכנס לעניינים בחצי השני, שיחקנו כקבוצה חזקה וטובה. גם בבית שלהם הם היו חזקים וטובים במצבים הנייחים וגם הגול הזה נכנס במצב נייח. הם לא לחצו אותנו ושיחקו אחורנית, הקהל רצה שנדחוף יותר קדימה. אני לא רוצה לצאת עם מחמאות. שיחקנו מול קבוצה חזקה מאוד ונתנו את הכל והיינו במשחק עד הדקה האחרונה. זה כואב ומבאס, איזשהו מקום רצינו לקפוץ עוד טיפה כי זה לא קל להגיע למעמדים האלה. אנחנו נעשה את זה עוד פעם בעונה הבאה".

שחקני מכבי נתניה, עומרי גנדלמן, פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
לא מסתפקים במחמאות. שחקני נתניה מאוכזבים/ברני ארדוב

לם נשאל על הקושי במשחק ההתקפה והשיב: "בחצי הראשון טוואמסי הגיע למצב מול שער ריק וזה השחקן שאתה רוצה שיגיע למצב הזה. זה הכדורגל. הקבוצה הזאת התבגרה, היא קיבלה רביעייה בשנה שעברה מבאר שבע ומחיפה בגלל הלחץ של הקהל. היום שיחקנו טוב וגם בשבוע שעבר בטורקיה באנו ושיחקנו. אני לא מזכיר את גלאבוב, גנדלמן וג'אבר שלא בעניינים - אנחנו עדיין קבוצה חזקה וטובה".

על האפשרות לייצר מסורת באירופה: "אין סיבה שלא נעשה את זה. אני לא קופץ קדימה, אבל רוצה לסיים בין ארבע הראשונות בליגה ולהגיע שוב לאירופה. אז יהיה לנו עוד יותר קל לעשות את זה".

הקשר עדן קארצב הוסיף: "אני חושב שבאנו מוכנים היום למרות שלא הגענו למספיק מצבים מסוכנים. לא היינו מפוקסים במשחק והיה לנו חוסר מזל. אנחנו נלך עד הסוף העונה בליגה, נתמודד מול כל קבוצה בליגה, לא מפחדים מאף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully