וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטאל סלאם: בדרך לעידן חדש?

בפרק 134 של פודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עדי כפיר, ביחד עם התסריטאי אייל נאור שבאופן חד פעמי החליף את אבירן טוניס, סיכמו את השבוע הסוער ב-WWE עם הפרישה הרשמית של וינס מקמהון והמינוי של טריפל אייץ' לאחראי קשרי הטלאנטים והקריאייטיב

בפרק 134 של פודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עדי כפיר, ביחד עם התסריטאי אייל נאור שבאופן חד פעמי החליף את אבירן טוניס, סיכמו את השבוע הסוער ב-WWE עם הפרישה הרשמית של וינס מקמהון והמינוי של טריפל אייץ' לאחראי קשרי הטלאנטים והקריאייטיב. האם אנחנו בדרך לעידן חדש בארגון?

בנוסף, הם התכוננו לאירוע WWE: SUMMERSLAM וסיפקו את ההימורים שלהם על קרב אליפות האוניברסלית בין האלוף רומן ריינס לברוק לסנר, אליפות הזוגות בין האוסוס לסטריט פרופיטס, קרב אליפות הנשים של SMACKDOWN ליב מורגן נגד רונדה ראוזי ועוד.

וגם, הם סיכמו את אירוע ROH: DEATH BEFORE DISHONOR וקרב הזוגות האדיר בין FTR לאחים בריסקו, הזכייה הראשונה באליפות עולם בקריירה של קלאודיו קסטניולי, וכיצד האירוע הזה ישפיע על המשך הדרך של הארגון, וגם סיכמו את AEW: DYNAMITE.

*צפו ב-WWE Monday Night Raw בשידור ישיר מדי שבוע בין שני לשלישי ב-03:00 בערוץ ספורט 1, ובשידורים חוזרים עם תרגום לעברית בימי רביעי.

*צפו ב-AEW Dynamite מדי שבוע ביום שישי בשעה 17:00 בערוץ אגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully