וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם אחרי ההדחה: "הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים מבשאקשהיר"

מאמן מכבי נתניה אחרי ההפסד: "רוצים לחזור לאירופה גם בשנה הבאה". יצחק שהחמיץ בתוספת הזמן: "הכדור עלה למעלה ופגע במשקוף"

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

העונה האירופית של מכבי נתניה הגיעה לסיומה הערב (חמישי), אך בני לם וקבוצתו יכולים להיות גאים בעצמם על צמד משחקים מעורר כבוד מול בשאקשהיר החזקה. לאחר ה-1:1 בטורקיה, הפסידו הערב היהלומים 1:0 במגרשם הביתי, אף שלפרקים, היו לא פחות טובים מהיריבה הטורקית הנוצצת במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, והיו רחוקים סנטימטרים מלשלוח את המשחק להארכה בדקה ה-95.

מאמן מכבי נתניה, בני לם. ברני ארדוב
יכול להיות גאה. לם/ברני ארדוב

"אני גאה בשחקנים, בקהל", אמר בני לם אחרי המשחק, "אנחנו קבוצה טובה. לא רצינו להיכנע, המשכנו עד הסוף, הוכחנו שאנחנו קבוצה לא פחות טובה מבשקשהיר. היה חסר קצת לחץ בחלק ההתקפי, ניסיתי לעשות הכל בשביל השוויון".

לם המשיך: "אלמוג ואני אמרנו לשחקנים שאנחנו גאים בהם, מרוצים מהם ורוצים להיות כאן, באירופה, גם בשנה הבאה. אני מאמין בקבוצה הזו ועכשיו ללחם והחמאה שזה הליגה. אם כואב לי זה על הקהל שהגיע בהמוניו, הוכיח בגרות והריע לנו בסיום. אני מבטיח לאוהדים שתהיה פה קבוצה חזקה מאוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי נתניה גיל יצחק. ברני ארדוב
היה כל כך קרוב לשוויון. יצחק/ברני ארדוב

גיל יצחק התייחס להחמצה הגדולה שלו עמוק בתוספת הזמן ואמר: "הרגשתי שהכדור יגיע אלי, אבל חוסר מזל, הכדור עלה למעלה ופגע במשקוף. זה יכול היה להיכנס. זה המשחק, אין מה לעשות. יש פה קהל, אווירה ברמה הכי גבוהה שיש, מעל הכל יש פה קבוצה טובה שגם בליגה תדבר חזק. נישאר ביחד, לא משנה ניצחון, תיקו או ההפסד. שיחקנו טוב מול קבוצה ברמה מאוד גבוהה, חוסר מזל, ממשיכים קדימה".

החלוץ שהגיע לנתניה בקיץ החולף הוסיף: "הגעתי למועדון שמאמין בי, שמתאים לי ואני רוצה להחזיר על המגרש. כולם תומכים בי מהרגע הראשון שבאתי לפה, ואעשה הכל כדי להחזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully