וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-NBA לאירופה: אוג'ליי חתם בווירטוס, ווינסטון בבאיירן מינכן

הפורוורד שעבר בשלוש קבוצות בליגה הטובה בעולם הצטרף לאיטלקים בחוזה לשנתיים, הרכז ששיחק עם אבדיה בוושינגטון ישחק בעונה הקרובה אצל הגרמנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.7/ספורט1

שתי קבוצות יורוליג התחזקו היום (חמישי) בשחקנים בעלי עבר ב-NBA: וירטוס בולוניה הודיעה על החתמתו של הפאוור פורוורד שמי אוג'ליי, בעוד באיירן מינכן צירפה את הרכז קסיוס ווינסטון, ששיתף פעולה עם דני אבדיה בשורות וושינגטון וויזארדס.

אוג'ליי, שחתם לשנתיים בקבוצה של סרג'יו סקאריולו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המסע נמשך. התחנה הבאה - איטליה. ישו, תמשיך ללכת לצדי!". הפורוורד בן ה-27 נבחר בדראפט 2017 על ידי בוסטון סלטיקס במקום ה-37, ובילה בשורותיה ארבע עונות לפני שחילק את העונה האחרונה בין מילווקי באקס ללוס אנג'לס קליפרס. ממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם עומדים על 3.4 נקודות ו-2.2 ריבאונדים.

ווינסטון, שהצטרף לבאיירן בחוזה לעונה אחת, נבחר על ידי אוקלהומה סיטי ת'אנדר במקום ה-53 בדראפט 2020, אך מיד נשלח בטרייד לוושינגטון. בעונה האחרונה הוא שיחק בעיקר בקבוצת ליגת הפיתוח של הוויזארדס, במדיה רשם ממוצעים של 13.4 נקודות ו-5.1 אסיסטים. בוושינגטון הוא שיחק רק שבעה משחקים בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully