וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: עולם חדש מופלא

בפרק 119 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון", ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה אירחו את לוחמת הקיקבוקס, שיר כהן, שהיא הספורטאית הראשונה שזכתה במדליית זהב במשחקי העולם וסיכמו את אירוע UFC לונדון

בפרק 119 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון", ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה אירחו את לוחמת הקיקבוקס, שיר כהן, שהיא הספורטאית הראשונה שזכתה במדליית זהב במשחקי העולם. הלוחמת הצעירה סיפרה על הדרך הקשה שעברה מהילדות בטבריה, ועד הפודיום וההמנון הלאומי במשחקי העולם, ההכנות האדירות לאורך השנים כדי להגיע בשיא היכולת לתחרות, התחושה של להיות הישראלית הראשונה שזוכה בזהב במשחקי העולם, ומה צופן העתיד עבורה.

בנוסף, ארקדי ועידו סיכמו את קרב האליפות ב-INVICTA בו אולגה רובין אמנם הפסידה, אבל זכתה לכבוד עצום בזכות הופעה נהדרת שהשאירה פתח לקרב אליפות נוסף בעתיד, וגם המחלוקת סביב השיפוט הלא הוגן בקרב.

הם סיכמו את אירוע UFC לונדון והפציעה המחרידה של טום אספינל לאחר 15 שניות, והניצחונות האדירים של הכוכבים הבריטיים פאדי פימבלט ומולי מקאן. וגם, התכוננו לאירוע UFC 277 ולקרב האליפות במשקל תרנגול בין האלופה ג'וליאנה פנייה לאמנדה נונז, וגם קרב על האליפות הזמנית במשקל זבוב בין ברנדון מורנו קאי-קארה פראנס.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully