וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ימינו של קטש: ז'וספ מריה ברוקאל מונה לתפקיד עוזר המאמן במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 11:40

המאמן המנוסה בן ה-52 שימש בין היתר כעוזר של פשיץ', איבנוביץ', פסקואל וברצוקאס. קטש: "הוא איש מרשים שמאמין בעבודת צוות"

אחרי שבנתה את הסגל מהר מאוד כבר בתחילת הקיץ, מכבי תל אביב מצאה גם עוזר מאמן: הצהובים הודיעו על מינויו של ז'וספ מריה ברוקאל, שסיכם לעונה וישמש כעוזר המאמן הבכיר של עודד קטש. המאמן המנוסה בן ה-52 עבד בעבר בין היתר לצד סבסטיסלב פשיץ', דושקו איבאנוביץ', צ'אבי פסקואל ויורגוס ברצוקאס, וכן שימש כמאמן הראשי של מנורקה, דונייצק, אסקישהיר, אסטודיאנטס וקלוב באסקט פראט.

עודד קטש שוחח עם ברוקאל ארוכות לפני ההחלטה לצרפו. עוזר המאמן, שנחשב לבעל אוריינטציה הגנתית, נחשב לאהוד במיוחד אצל חלק מהשחקנים הבכירים שעבדו תחתיו, ביניהם ריקי רוביו וטוקו שנגליה. בנוסף, במכבי תל אביב נמצאים בקשר עם דורון פרקינס, שלא מחזיק בחוזה, אך עשוי להישאר.

"אנחנו שמחים לצרף עוזר מאמן מנוסה מאוד, שמכיר היטב את הכדורסל האירופאי", סיפר המאמן הראשי עודד קטש. "הוא מאמן שתחתיו התאמנו שחקנים מובילים והיה חלק משמעותי בצוותים מנצחים. הוא איש מרשים שמאמין בעבודת צוות ואין לי ספק שיוסיף לנו הרבה"

ז'וספ מריה ברוקאל, עוזר מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חבר חדש בהיכל. ברוקאל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב היו בקשר בתקופה האחרונה עם מספר מועמדים אמריקאים בכירים, אך לא הצליחו לצרף אף אחד מהם כעוזר בכיר. ברוקאל לא יהיה העוזר הזר היחיד במערכת, כשבמועדון נחושים להביא עוזר אמריקאי נוסף, בתפקיד משמעותי פחות, שכן הקבוצה מחזיקה שמונה זרים אמריקאים ועוד שני מתאזרחים.

בין ההישגים של ברוקאל אפשר למצוא שני גביעי יורוליג, ארבע אליפויות ושלושה גביעי ספרד, אליפות אוקראינה, עליית ליגה עם מנורקה וגם הופעות כמאמן במשחקי האולסטאר של אוקראינה וטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully