וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד יערוך מבחן כשירות. מיכה בסגל באר שבע מול מינסק

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 9:51

הבלם סבל מווירוס, אך עדכן את ראשי הקבוצה שהוא מרגיש טוב יותר ויכול לשחק (21:00, ספורט2). על רקע פרשת הקטינות: אלונה ברקת לא צפויה לקבל החלטות דרמטיות לגבי הקשר

חאתם עבד אלחמיד יעבור הערב (21:00, ספורט2) מבחן כשירות לפני המשחק מול דינמו מינסק והוא צפוי לפתוח בהרכב במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, אם ירגיש טוב. בלם הפועל באר שבע החמיץ את האימון המסכם אתמול בגלל וירוס, אבל אמש כבר חש הרבה יותר טוב בביתו ועידכן כי הוא מעריך שהוא יכול לשחק. בערב לפני המשחק ייבדק אלחמיד ואם הוא ירגיש טוב, הוא צפוי לעלות באחד עשר של אליניב ברדה.

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע. אריאל שלום
צפוי לשחק, כמו אצילי אתמול. דור מיכה/אריאל שלום

על רקע הפרסומים בפרשת הקטינות, גורמים בקבוצה שוחחו עם דור מיכה שטען כי הוא יכול לעמוד במה שמוקרן לגביו ביומיים האחרונים וכי זה לא גורם לו לרצות להוריד פרופיל ולזוז הצידה. מיכה זומן לסגל וכמו עומר אצילי, אמש ביוון, גם הוא צפוי לדקות הערב אם כי עדיין לא ברור אם אליניב ברדה יעלה איתו בהרכב או שיכניס אותו רק כמחליף. ללא קשר לכתבות אודותיו, ברדה התלבט בין מיכה לבין תומר יוספי שגם פתח במקומו בשבוע שעבר, אחרי שמיכה היה בחדר לידה.

בסופו של דבר מי שתחליט החלטות דרמטיות, אם בכלל, באשר למיכה היא הבעלים אלונה ברקת שעדיין לא מגיבה רשמית לדברים. יחד עם זה, יש גורמים במועדון שטוענים הבוקר כי החומרים שפורסמו אודות מיכה ועומר אצילי נבחנו על ידי המשטרה ואם היא החליטה כי אין מקום להמליץ על כתב אישום, אזי צריך להתקדם ולהניח לשחקן לחיות את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully