וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארפה גיאגון סובל ממתיחה במפשעה, יחמיץ את המשחקים מול אריס סלוניקי

28.7.2022 / 10:50

בשורה מאכזבת למכבי תל אביב, מתן חוזז תורגל במקומו בהרכב למשחק הגומלין מול זירה (20:30 בספורט4). גם ערן זהבי לא אמור לשחק במשחק הראשון נגד אריס

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מתן חוזז מועמד לפתוח בהרכב מכבי תל אביב הערב (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) מול זירה בגומלין סיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. חוזז תורגל אתמול בהרכב כשחקן כנף במקום פארפה גיאגון, שחש אי נוחות במהלך האימון ונטש אותו.

אבחנת הפציעה של פארפה היא מתיחה בשרירי המפשעה, והוא צפוי להחמיץ את שני המשחקים מול אריס סלוניקי, בסיבוב הבא של מוקדמות הקונפרנס ליג (בהנחה שמכבי תל אביב אכן תעפיל). זו בשורה מאכזבת גם עבור השחקן, וגם עבור הקבוצה, שתלתה לא מעט תקוות בקשר שפתח את העונה בצורה מעודדת.

בקישור צפוי ולאדן איביץ' לפתוח עם יוריס ואן אובריים, אייל גולסה וגבי קניקובסקי, כאשר אוסקר גלוך ישולב בהמשך. גם דן ביטון, שנדחק החוצה, אמור לעלות מהספסל. במכבי תל אביב מחפשים מהירות בחלק הקדמי וזו הסיבה העיקרית שחוזז נלקח בחשבון למשחק הערב.

לחלק האחורי יחזור עידן נחמיאס, שלא טס עם הקבוצה לאזרבייג'אן בשבוע שעבר בגלל מחלה. שובו של הבלם להרכב יוביל להסטת אנריק סבוריט לעמדת המגן השמאלי. דן גלזר אמור להתלבש לראשונה ולקבל דקות מהספסל. ערן זהבי אמנם נטל חלק באימון אתמול, אבל לא השלים את כולו והוא לא יהיה עדיין בסגל. זהבי גם לא אמור לשחק מול אריס סלוניקי במשחק הראשון.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הפציעה שלו היא בשורה מאכזבת לאיביץ'. גיאגון/אתר רשמי, מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחפש מהירות בחלק הקדמי. איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ההערכה היא שכ-10,000 צופים יגיעו למשחק הערב. מכבי תל אביב לא אמורה להיתקל בבעיה מיוחדת אחרי שניצחה 0:3 בחוץ במשחק הראשון, אולם איביץ' הבהיר לשחקנים שהוא מצפה מהם לרצינות וליכולת טובה יותר מזו שהפגינו באזרבייג'אן. "עברנו רק מחצית ראשונה בבאקו", אמר לשחקנים. "מבחינתי ההתמודדות הזו לא הסתיימה. אני רוצה שנשפר הרבה אלמנטים במשחק שלנו".

המשחק הערב יהיה גם הכנה למפגש מול אריס סלוניקי בשבוע הבא. במכבי תל אביב יודעים שקיבלו הגרלה לא נוחה, אבל אחרי שמכבי חיפה ניצחה אמש ביוון, הרף הוגבה וגם מכבי תל אביב צריכה לדעת לעבור במפגש היווני שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully