וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב הדיחה את פנרבחצ'ה, ז'לגיריס הדהימה במאלמו

האוקראינים ספגו בדקה ה-89, אבל ניצחו 1:2 בהארכה בטורקיה ועלו לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. אלופת ליטא ניצחה 0:2 בשבדיה ותפגוש את בודו גלימט שחגגה 0:8

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

ערב של הפתעות במוקדמות ליגת האלופות, כאשר כמה מדורגות מצאו עצמן בחוץ כבר בסיבוב השני. המאוכזבת הגדולה היא פנרבחצ'ה, שמינתה את ז'ורז'ה ז'סוס הפורטוגלי והביאה שחקנים בכמעט 20 מיליון יורו, רק כדי להיות מודחת בביתה על ידי דינמו קייב.

אחרי 0:0 במשחק הראשון שנערך בפולין, האוקראינים הגיעו לאיסטנבול והדהימו עם 1:2 בהארכה. אטילה סולואי קבע שוויון דרמטי בדקה ה-89, אחרי החמצת פנדל של אנר ולנסיה (70) ולמרות הרחקה של איסמעיל יוקסק (53) אבל המחליף אולכסנדר קרבאייב הכריע בדקה ה-114 ושלח את דינמו קייב למפגש עם שטורם גראץ במסלול הליגה.

מפגשים נוספים באותו מסלול בסיבוב השלישי: מונאקו מול פ.ס.וו איינדהובן, אוניון סן ז'ילואז מול ריינג'רס ובנפיקה מול מיטיולנד.

שחקני ז'לגיריס חוגגים. רויטרס
הישג שיא של המועדון בליגת האלופות. שחקני ז'לגיריס חוגגים/רויטרס

במסלול האלופות, הסנסציה הגיעה משבדיה, שם ז'לגיריס חגגה עם 0:2 על מאלמו והעפילה לראשונה בתולדותיה לסיבוב המוקדמות השלישי. אלופת ליטא ניצחה 0:1 במשחק הראשון ולא נבהלה גם במשחק החוץ. אוליבר בו, בישל למתיאס אוייבוסי בדקה ה-34 ורנאן אוליביירה נעץ את השני בדקה ה-52. אנדרס כריסטיאנסן המקומי הורחק בצהוב שני בדקה ה-77. בשלב הבא מצפה לז'לגיריס מפגש עם בודו גלימט, שהוציאה את כל העצבים על לינפילד אחרי ההפסד 1:0 בצפון אירלנד ומחצה אותה 0:8 בנורבגיה. אמאל פלגרינו הצטיין עם צמד.

קרבאח האזרית חגגה גם היא במשחק חוץ, אחרי שאווסו הגנאי השווה ל-2:2 בהארכה מול ציריך. אלופת שוויץ קיבלה שער ניצחון מאיבן סנטיני הקרואטי בדקה השישית של תוספת הזמן, וה-1:2 הביתי אחרי ההפסד 3:2 באזרבייג'אן שלח את המשחק להארכה, אך בה כאמור האזרים כבשו והם יפגשו את פרנצווארוש.

אדאמה טראורה, ששיחק בשלב הבתים בעונה שעברה עם שריף טירספול, היה חתום על העלייה של פרנצווארוש, שהתאוששה מההפסד הביתי 2:1 בשבוע שעבר בעזרת 1:4 בסלובקיה על סלובן ברטיסלבה. ההונגרים הוליכו 0:2 בדקה ה-31, ורנון דה מרקו נגח את השער שאמור היה לסדר הארכה (70) אבל טראורה מנע זאת בדקה ה-89 ובתוספת הזמן עייסא לאידוני סגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully