וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה על דור מיכה: "לא יכול לתת לנושא להעסיק לי את המחשבות"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 20:11

מאמן הפועל באר שבע סירב להתייחס לפרשה לפני הגומלין מול דינמו מינסק (ה', 21:00, ספורט2): "אסור לנו להרגיש בנוח". ויטור: "נוטים להמעיט בערכן של יריבות כאלה"

תקציר: הפועל באר שבע - דינמו מינסק 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע ספגה לקראת הסיום במשחק הראשון מול דינמו מינסק וניצחה 1:2, ועל כן ישנה דריכות בקבוצה לקראת הגומלין מול הבלארוסים - שייערך גם כן באצטדיון בבאר שבע (ה', 21:00, ספורט2) מכיוון שהבלארוסים לא יכולים לארח במדינתם.

הערב התייצב מאמן מחזיקת גביע המדינה, אליניב ברדה, למסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "השחקנים מבינים שיהיה משחק קשה מאוד, נצטרך לבוא בדריכות גבוהה מאוד, דווקא בגלל שאין קהל וכביכול משחקים בבית. מבחינתנו לא יהיו תירוצים. למדנו הרבה על עצמנו מהמשחק הראשון, מה אנחנו רוצים לשפר. יש מולנו יריבה איכותית, ראינו את זה. אנחנו לא מגיעים עם סגל מלא, רועי גורדנה ורמזי ספורי עדיין לא ב-100%", אמר.

בתגובה לפרטים החדשים מפרשת הקטינות שנחשפו לגבי דור מיכה, המאמן הבהיר: "כרגע אני כולי מפוקס במשחק מחר ולא יכול לתת לשום דבר להעסיק לי את המחשבות"

ברדה הוסיף: "נתמקד כל אחד במה הוא צריך לעשות מבחינה אישית כדי לעבור את המשחק בצורה טובה. כל אחד צריך להביא את הריכוז והבגרות שלו. כל משחק לגופו. אנחנו רוצים שניים-שלושה שחקנים טובים בכל עמדה, זה יגרום לכולם להיות בגרסה הכי טובה של עצמם וכך נהיה קבוצה חזקה יותר. שחקנים ידחפו את עצמם לקצה היכולת שלהם. אירופה כרגע היא בראש מעייניי. מקווה שנצליח לעבור את המשחק מחר. ברבע השעה האחרונה במשחק הראשון הרגשנו בנוח, וזה הכי מסוכן. אסור שזה יקרה. נענשנו על זה. מקווה שמחר יהיו 90 דקות של פוקוס ללא פשרות".

מיגל ויטור, שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מיגל ויטור, שחקן הפועל באר שבע/מאור אלקסלסי

הקפטן מיגל ויטור דיבר גם הוא: "זו לא תחושה טובה לשחק בלי קהל, זה מזכיר את ימי הקורונה. אנחנו יודעים שעלינו לעשות את העבודה שלנו, וזהו. זה המצב ואנחנו נתרכז בעצמנו. אנחנו יודעים שאולי נרגענו מדי לקראת סיום המשחק הקודם, וכשזה קורה בכדורגל אתה משלם את המחיר. זה היה לקח עבורנו, אנחנו יודעים שעלינו להיות מרוכזים במשך 90 דקות. היה טוב לפתוח כל מחצית עם שער בשבוע שעבר ונקווה שזה יקרה גם הפעם".

על הטעות של אילי מדמון במשחק הקודם: "זה קורה, הוא שחקן צעיר וזה עוד יקרה לו בעתיד. הוא צריך להבין שזה נורמלי ולנסות לתקן כך שזה לא יקרה יותר מדי".

הבלם הוסיף: "זו יריבה חזקה ואיכותית, מאוד קשוחה. לפעמים אנחנו נוטים להמעיט בערכן של יריבות ממדינות כאלה. אני מעריך שבליגת העל הם היו בחלק העליון. עברית שפה קשה, אבל אני מבטיח להשתפר. אני עובד על זה עם הבנות שלי, עושה שיעורים, אבל זה לא קל. אני מבין לא מעט, אבל לדבר זה כבר משהו אחר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני עם רותם חטואל. דני מרון
מתוכנן לעלות גם הפעם מהספסל. סלמאני/דני מרון

ברדה עשוי להחזיר להרכב את מריאנו באריירו, אבל גם דוד קלטינס עדיין בתמונת ה-11 אחרי משחק טוב בשבוע שעבר. החלטה לגבי דור ממיכה, שלא שיחק בשבוע שעבר מכיוון ששהה לצד רעיידתו בחדר הלידה, תתקבל רק לאחר האימון המסכם. אסטריט סלמאני מתוכנן גם הפעם לעלות מהספסל.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, חאתם אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, דוד קלטינס (באריירו), אנדרה מרטינס, תומר יוספי (מיכה), יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל, תומר חמד.

דינמו מינסק לא יכולה לארח בבלארוס לאור החלטת אופ"א בעקבות מלחמת רוסיה באוקראינה. הקבוצה התאמנה בשבוע האחרון בבית האדום ושחקניה הקדישו זמן רב כדי להתרגל לתנאי מזג האוויר בבאר שבע, במטרה להיות מוכנים ככל שניתן לגומלין שייערך כאמור ללא קהל.

המאמן ארטסיום צ'ליאדזינסקי: "אחרי השבוע הזה קיבלנו יותר מידע לגבי השחקנים, אופי המשחק שלהם והטקטיקות של הקבוצה. עדיף לכולם אם היה כאן קהל, אבל לפחות לבאר שבע לא יהיה את היתרון שהיה לה במשחק הקודם. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

הרכב משוער: איגור חאטקביץ', רומן בגונוב, מקסים שבצוב, אלכסנדר סצ'יבקו, אלכסיי ואקוליץ', מיכאיל קוזלוב, סרגיי קיסליאק, ארטם ביקוב, ולדיסלב לוז'קין, דושאן באקיץ', אוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully