וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים קורא לפירוק בני יהודה, האוהדים השחיתו את המתחם

27.7.2022 / 16:58

הארגון ביקש מבית המשפט למנות מפרק זמני כדי להסדיר את החובות לשחקנים בסך 2.3 מיליון שקל. המחאה נמשכת במטרה לזרז את עזיבת אברמוב, ועלולה להחריף: "המועדון משותק וככה זה לא יכול להימשך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

מחאת אוהדי בני יהודה נגד הבעלים ברק אברמוב עלתה היום (רביעי) מדרגה נוספת. על פי מידע שהגיע לוואלה! ספורט, מספר אוהדים הגיעו היום למתחם האימונים בשכונת התקוה, ניפצו חלק ממצלמות האבטחה ושברו מזגנים בחלק מחדרי הלבשה במתחם.

האוהדים החליטו למחות על הסחבת בעניין מכירת המועדון, וגורמים המעורים בפרטים אף טוענים שהמחאה תלך ותחריף כל עוד אברמוב לא יפנה את מקומו. "המועדון משותק וככה זה לא יכול להימשך", אמר גורם בקרב אוהדי בני יהודה. "זה נראה שלאף אחד לא אכפת מאיתנו או ממועדון בני יהודה ואנחנו לא נסכים לזה".

האוהדים אף מתכננים להגיע בקרוב לאימוני הקבוצה במטרה להמשיך את המחאה, וייתכן שגם ייעשו ניסיונות להפריע לאימונים עצמם. בנוסף הגיעו דיווחים למנהלי המגרש הסינטטי שצמוד לבית דני, על כך שהאוהדים עשויים להגיע ולמחות גם שם, לכן הועברה הודעה לאנשי הקבוצה שבשלב זה הם לא יוכלו להתאמן על המגרשים הסינטטיים עד שתיפתר מחאת האוהדים.

בנוסף, ארגון Lions Army הבהיר היום: "כרגע המצב לא ידוע ועתידנו לא ברור. בעקבות הפירסומים ערכנו בירורים ואכן היתה פגישה בין ההנהלה למשה דמאיו. להבנתנו הם הגיעו להסכם על מכירת בני יהודה לידיו של משה דמאיו והיום היו צריכים להיפגש לחתימות. מסיבה לא ידועה ברק אברמוב נעלם, ניתק קשר ולא הגיע לפגישה. ידוע לכולם שבתשעת הימים של תשעה באב אסור לחתום על שום הסכם, לכן לבנתיים החלטנו לנקוט בצעדים הבאים: נפגין ביום ראשון מול משרדי ההתאחדות, לא ניתן לקבוהצ להתאמן עד שתעבור לידיים אחרות ונגיע לפוצץ משחקים כשתתחיל העונה. כל מי שנתן יד לקרקס הזה צריך לקחת אחריות, לכל המצב הזה יהיו השלכות קשות אין שום סיכוי שזה יעבור השתיקה. במידה והקבוצה תעבור ליידים אחרות הודעה זו היא מבוטלת".

אצטדיון שכונת התקווה. עיריית תל אביב-יפו,
המתחם בשכונת התקווה/עיריית תל אביב-יפו

בתוך כך, ארגון השחקנים והשחקניות הגיש היום בצהריים בקשה למתן צו פירוק זמני לבני יהודה בבית המשפט המחוזי. הארגון ביקש למנות מפרק זמני מפעיל על מנת להסדיר את החובות לשחקנים בגובה של כ-2.3 מיליון שקל, הכוללים בין היתר: משכורות, פרמיות והפרשות לפנסיה.

ניר אלון ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "הגשנו לפני כחודש דרישה לבני יהודה לשלם את חובות השחקנים, אך מאז חלפו למעלה מ-30 ימים ללא מענה. בנוסף פנינו ב 12.7 לרשות לבקשה תקציבית בבקשה לחלט את הערבויות ולשלם באמצעותן את החובות לשחקנים, אך גם כאן לא היה מענה. במצב שנוצר לא היה לנו מנוס מאשר לפנות להליך משפטי על מנת להבריא את הקבוצה ולשלם לשחקנים את החוב".

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקנים: "לא ייתכן ששחקני בני יהודה שסיימו את העונה לפני כחודשיים, טרם קיבלו את השכר מהעונה הקודמת. אנו בארגון נעשה הכל על מנת שהשחקנים יקבלו את כל הזכויות שלהם, ולשמור עליהם בכל דרך אפשרית, גם אם מדובר בהליך הכולל בתוכו בקשה למנות מפרק זמני מפעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully