וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "מקסים גלוך הוא לא האב הראשון ולא האחרון שידבר עליי"

27.7.2022 / 17:00

מאמן מכבי תל אביב לקראת זירה (ה', 20:30, ספורט4): "מצפים שאשאיר את אוסקר בחוץ? אני לא משוגע. ניר ביטון וגלזר כשירים". זהבי התאמן, אך לא יהיה בסגל: "כולנו כאן כדי לעזור לו, לא טוב לו שהוא לא משחק". ייני: "אני יכול לתרום". אריס עברה את גומל

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

כשהיא מחזיקה ביתרון 0:3 שהשיגה במשחק החוץ נגד זירה בשבוע שעבר, מכבי תל אביב יודעת שרק התרסקות קולוסאלית בגומלין מחר (חמישי, 20:30 בספורט4) תמנע ממנה לפגוש את אריס סלוניקי בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. ערן זהבי השתתף באימון המסכם, אך לא יהיה בסגל להתמודדות.

אריס, אגב, שיחקה כבר הערב את משחק הגומלין וניצחה 1:2 את גומל במשחק שהבלארוסים אירחו בסלוניקי ללא קהל. אנדרה גריי הבקיע לזכות אריס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, גומל איזנה לקראת הסיום וגריי השלים צמד משחק שני ברציפות וסידר ליוונים את הניצחון בדקה ה-93. בסיכום המשחקים גברה אריס 2:7 על גומל.

ובחזרה למכבי תל אביב. המאמן ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת זירה: "ניצחנו 0:3 במשחק הראשון, אבל עוד לא סיימנו את העבודה. חשוב לנו לנצח ולהעפיל שלב, אבל העבודה עדיין לא נגמרה. הייתי מרוצה מהניצחון בשבוע שעבר, אבל אנחנו יכולים ומוכרחים לשחק טוב יותר, ואנחנו עובדים על כך. המצב שונה לגמרי ממה שהיה בעונות הקודמות שלי ואנחנו רוצים לראות התקדמות במשחק שלנו. אנחנו כרגע צריכים למצוא איזון ואת הדרך הכי טובה שבה נוכל להשתפר ולהשיג תוצאות טובות".

על חזרתם של ניר ביטון ודן גלזר לאימונים: "הם מתאמנים איתנו מיום שבת ואני מרוצה מכך, כי מדובר בשחקנים שהכינו את עצמם מצוין, הם יהיו בסגל מחר ואני מאמין שהם גם ישחקו אחרי תקופה ארוכה, אבל נצטרך לשמור עליהם. ממה ששמעתי מהצוות הרפואי, הם כשירים לשחק".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אבי רוקח
יודע שנדרש שיפור ניכר. איביץ'/אבי רוקח

מצבו של ערן זהבי: "הוא בחור שעובד קשה וכולנו יודעים שכל מה שהוא השיג זה בזכות הכישרון שלו והגישה שלו. לא נוח לו והוא לא מרוצה מכך שהוא לא יכול לשחק, אבל כולנו כאן כדי לעזור לו, לעבוד איתו ומחכים שהוא יוכל לחזור לשחק - ותאמינו לי שהוא הראשון שרוצה לשחק. אנחנו מחכים לאישור מהצוות הרפואי כדי שהוא יכול להצטרף אלינו".

הדרך בה הוא סיים את פרשת גלוך: "שמעתי את מה שנאמר וזה לא האב הראשון או האחרון שיגיד עליי דברים כאלה. כל הורה רוצה שהבן שלו ישחק וזה קורה לא רק לי, אלא למאמנים רבים. זו העבודה שלנו. אין סיבה להיות עצוב מזה, לא ענייני מה אומרים אחרים. לגבי אוסקר, הוא בחור פנטסטי, מוכשר מאוד וכמובן שאני מכיר אותו, שמעתי עליו וראיתי אותו עוד לפני שהגעתי - כמוהו גם רביבו ותורג'מן. מה מצפים ממני, שאשאיר אותו בחוץ? אני לא משוגע. הבעיה מבחינתי היא מי שהוציא את זה החוצה. אוסקר יצטרך להילחם על מקומו ואפשר לראות לאורך הקריירה שלי שאני אוהב לשתף צעירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפוצלת מקסים גלוך. דורון שיינר, אתר רשמי
איביץ' לא נוטר טינה. מקסים ואוסקר גלוך/אתר רשמי, דורון שיינר

עוד לפניו דיבר הקפטן שרן ייני: "אני מרגיש טוב פיזית, אני עוד יכול לתרום ורק רוצה להמשיך ליהנות ממה שנשאר לקריירה שלי. אני אוהב לשחק, לא משנה לי באיזה תפקיד - אני חושב שדווקא שיחקתי הכי הרבה כקשר לאורך הקריירה. אני מרגיש בנוח כבלם, חושב שזה מתאים לי ואם יצטרכו ממני עזרה בתפקיד אחר, אז אהיה שם כדי לעשות את העבודה. לפנינו משחק משוב, לזירה יש שחקנים מסוכנים ואנחנו נתקן את הטעויות. זה משחק חשוב גם כדי שנשתפר וניכנס לכושר".

ייני גם נשאל על כך שמחפשים בלם זר: "כל החיים שלי הייתה לי תחרות, לא קרה שהייתי בתפקיד ולא צירפו מישהו. אני רגיל לתחרות וגם אוהב להתחרות עם אנשים שאני מעריך - כמו ניר ביטון שהיה לי איתו הרבה זמן בנבחרת ואני מעריך אותו על המגרש ומחוצה לו. אני חושב שהוא רכש טוב. תחרות לא מפחידה אותי ואני גם לא אויב של אף אחד. מכבי תל אביב תעשה מה שהכי טוב למכבי תל אביב, ואם אהיה טוב אני מאמין שאשחק. גם לעידן נחמיאס אמרתי את זה שעליו להיות הכי טוב בכל משחק, שתיקו זו תוצאה גרועה ושגם להפסיד במשחקון זה רע - אז לעמוד בלחץ זה קשה, אבל מי שמגיע לפה צריך להתאמן על זה ונראה מי ישרוד. אני מאמין בעידן".

הקפטן התייחס גם למועמדות דור פרץ ואלי דסה ולציפיות לעונה: "לא התקשרתי ולא דיברתי איתם על אפשרות שיגיעו לפה, אבל הם שחקנים מצוינים שיכולים לתרום לנו. בשנים שאני נמצא פה, רק בעונה או שתיים התחלנו ישר עם כל הסגל. יש כאן שחקנים שנמצאים פה הרבה זמן ובגלל זה אנחנו לא דואגים, כי כל אחד מחזיק מעצמו וכולנו מחזיקים אחד מהשני".

ייני אמר על התחקיר שישודר הערב ברשת 13 והחשדות על צריכת סמים מצד מיכה ואצילי: "לא ראיתי את הפרומואים, רק סיפרו לי. גם מיכה וגם אצילי כבר התקדמו, גם מכבי התקדמה ואין לנו מה להגיב על זה".

לסיום הקפטן נשאל על פרשת גלוך: "המאמן אמר לו להמשיך לעשות את העבודה הטובה שלו על המגרש. אני מנסה לדבר איתו כמה שיותר ולכוון אותו, אבל עדיין אין לי שיחות עם אבא שלו. אני לא דואג לאוסקר".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם מתן חוזז, יוריס ואן אובריים. ברני ארדוב
"עדיין יכול לתרום". ייני/ברני ארדוב

בכל הנוגע להרכב שצפוי לעלות איתו איביץ' מול זירה, עידן נחמיאס יעלה במרכז ההגנה לאחר שפספס את המשחק בשבוע שעבר בעקבות מחלה. הוא ישתף פעולה עם שרן ייני, כך שאנריק סבוריט יחזור לתפקידו כמגן שמאלי. ניר ביטון יכלל בסגל כמו שאישר איביץ', אולם עדיין אינו כשיר לפתוח בהרכב ונראה שמהספסל ישתלב גם דן גלזר. אוסקר גלוך צפוי לקבל דקות יותר משמעותיות ולא מן הנמנע שגם הוא יפתח ב-11. בהתקפה לא יהיו שינויים וימשיכו פארפה גיאגון, ברנדלי קובאס וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

הרכב משוער מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, שרן ייני, אנריק סבוריט, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, פארפה גיאגון, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

רשאד סאדיגוב, מאמנה של זירה: "שכחנו מהתוצאה של המשחק הראשון ואנחנו מרוכזים אך ורק במשחק מחר. אנחנו רוצים שיהיה משחק מעניין ומקווים לצאת עם תוצאה טובה".

הרכב משוער זירה: מהדי ג'נאטוב, סרטאן טאשקין, נמניה אנג'לקוביץ', דימיטריוס חנטקיאס, גיסמאט אלייב, חג'יאגה חאג'ילי, ג'ושגון דינייב, אילקין מוראדוב, רחים סאדיקוב, חמידו קייטה, רוסטם אחמדזדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully