וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה בספרד דורשת: שנתיים מאסר לניימאר על הונאה במעבר לברצלונה

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 15:29

חודש לפני המונדיאל, ניימאר יעמוד למשפט בברצלונה. הכדורגלן הברזילאי מואשם בשחיתות והונאה במסגרת עסקת המעבר שלו מסנטוס לבארסה, גם הוריו ושני נשיאי ברצלונה לשעבר צפויים לעמוד לדין. התביעה דורשת עונשי מאסר וקנסות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

תשע שנים לאחר שניימאר עבר מברזיל לברצלונה, הכדורגלן עומד למשפט בחשד לאי-סדרים לכאורה סביב המעבר שלו לספרד. בסאגה משפטית שנמשכת שנים, הבלם הברזילאי שמשחק כעת בפריז סן ז'רמן מואשם בהונאה ובשחיתות. המשפט אמור להתקיים במשך שבועיים החל מה-17 באוקטובר, חודש לפני המונדיאל בקטאר.

במקביל, מספר גורמים נוספים בעסקה צפויים לעמוד לדין. שני נשיאים לשעבר של ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו וסנדרו רוסיי, כמו גם הוריו של ניימאר, יידרשו להתמודד מול אותן האשמות, כך על פי דיווחים ספרדיים. התביעה דורשת: עונש מאסר של שנתיים לניימאר וחמש שנים לרוסיי, בנוסף לקנס של 8.4 מיליון יורו לברצלונה.

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
מעבר עם הרבה גורמים מפוקפקים. ניימאר בברצלונה/רויטרס

כל המעורבים בתיק הכחישו בעבר את ההאשמות, שהועלו על ידי קרן ההשקעות DIS, שטענה כי היא זכאית ל-40% מדמי ההעברה של ניימאר ב-2013 כשעזב את המועדון הברזילאי סנטוס. DIS טענה שהיא קיבלה סכום נמוך בהרבה ממה שהייתה אמורה לקבל, וזאת מאחר שחלק מדמי ההעברה הוסתר.

דמי ההעברה היקרים של ניימאר עמדו מזמן בצל של מריבות משפטיות. לפני שנה ברצלונה הגיעה להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט עם הכדורגלן סביב מעברו תמורת 222 מיליון יורו לפריז סן ז'רמן ב-2017. המועדון טען בזמנו שהכדורגלן צריך להחזיר מיליוני יורו שקיבל כאשר הוא חתם על חוזה חדש ב-2016. בתיק אחר שעסק בהעברה של ניימאר מסנטוס לברצלונה, נאמר למועדון לשלם קנס של 5.5 מיליון יורו בגלל אי-סדרים במהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully