וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברפלד לא מאושר לליגת על, סקציה נס ציונה מחפשת אצטדיון ביתי חדש

27.7.2022 / 14:05

לאחר שהליקויים באיצטדיון בראשון לציון לא תוקנו בזמן, העולה החדשה שוקלת לארח את משחקיה הביתיים בפתח תקוה או באשדוד: "מקווים שהעבודות הנדרשות ייעשו בהקדם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

אחרי שכבר הודיעה שאצטדיון הברפלד בראשון לציון יהיה אצטדיונה הביתי, תאלץ כעת סקציה נס ציונה לחפש לעצמה אצטדיון ביתי אחר, לאחר שבמועדון התקבלה הודעה שהאצטדיון לא אושר לליגת העל, בשל העובדה שליקויים שנמצאו בו לא תוקנו. משחקה הרשמי הראשון של נס ציונה אמור להתקיים בעוד 6 ימים נגד מ.ס.אשדוד, ונכון להיום ראשי המועדון מעריכים שתיקון הליקויים יכול לקחת מעל חודש ימים.

בשלב זה הם אינם יודעים היכן יארחו את משחקי הבית של הקבוצה. האופציות שנבדקות כעת הן אצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה וכן אצטדיון הי"א באשדוד. מנס ציונה נמסר שלאחר שהמועדון חתם על הסכם אירוח עם עיריית ראשון לציון, התחייבה העירייה לתקן את הליקויים שהיו בו, כדי לקבל אישור למשחקים בליגת העל. בסיור שנערך לפני מספר ימים, בו נכחו בין השאר נציגי המנהלת ונציגי זכייני השידור, התברר שחל מהליקויים לא תוקנו ולכן האצטדיון לא מאושר בשלב זה לאירוח משחקים בליגת העל.

אצטדיון הברפלד, ראשל"צ. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
אצטדיון הברפלד, ראשל"צ/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

בהודעת המועדון שפורסמה היום נכתב: "אוהדים יקרים, כידוע לכם, עם העפלתנו לליגת העל, לצד בניית סגל השחקנים, עסקנו רבות באצטדיון הביתי בו נארח את משחקי הקבוצה. לאורך כל הדרך עמדה לטובת עינינו טובת אוהדי הקבוצה ולאחר בדיקת כל האפשרויות, בחרנו באצטדיון הברפלד בראשון לציון - האצטדיון הקרוב ביותר לנס ציונה וזאת על מנת לאפשר לאוהדים להגיע למשחקים, לעודד ולדחוף את הקבוצה. בחרנו באפשרות זו, גם על פני אצטדיונים חדישים וגדולים יותר, שסביר שהיו מייצרים הכנסות כספיות משמעותיות עבור הקבוצה ממכירת כרטיסים - הכל על מנת לאפשר לכם האוהדים להגיע לצפות במשחקים באצטדיון הקרוב לעיר נס ציונה.

בעת בחירת האצטדיון, נדרשו ביצוע התאמות לקיום משחקים בליגת העל וקיבלנו את התחייבות עיריית ראשון לציון כי כל העבודות יושלמו זמן סביר לפני פתיחת העונה. לאחר מספר סיורים משותפים,התקיים בשבוע שעבר סיור של ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות וזכיין השידור לקבלת סטטוס רישוי האצטדיון. לצערנו, במהלך הסיור התגלה כי נכון למועד זה, יש עדיין מספר פערים מהותיים והאצטדיון לא עומד בתקן הנדרש לקיום משחקים בליגת העל לרבות האפשרות להפקת השידורים בסטנדרט הנדרש. בהתאם לכך, מנהלת הליגות נאלצה לבקש מאיתנו שנודיע על אצטדיון ביתי חלופי לקיום המשחקים. מרגע פניית המנהלת, עמלנו יום וליל על מנת לנסות ולשנות את רוע הגזרה אך לצערנו גם עד לרגע זה לא הושלמו עבודות ההתאמה הנדרשות באצטדיון ראשון לציון. אנו מקווים כי העבודות הנדרשות ייעשו בהקדם, על מנת שנוכל לקיים את המשחקים הביתיים באצטדיון ראשון לציון, כפי שהובטח לנו כל ידי עיריית ראשון לציון. במקביל, אנו בודקים ומתנהלים מול מספר אצטדיונים העונים לדרישות התקן של קיום משחקים בליגת העל ועושים כל מאמץ כדי למצוא חלופה מתאימה גם למענכם, אוהדים יקרים ולמען הצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully