וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "מכבי נתניה תשחק אותו הדבר נגד בשאקשהיר ומול נס ציונה"

27.7.2022 / 19:20

מאמן היהלומים אישר שזלאטנוביץ' חוזר לסגל ואמר שבוע אחרי ה-1:1 בטורקיה: "אם נעלה זו סנסציה. לא ניפול עד שיירו בנו". הבלם האלג'יראי של הטורקים לא הגיע לגומלין בישראל (חמישי, 19:45, ספורט1)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

העיר נתניה בטירוף לקראת משחק הגומלין שיערך מחר (חמישי, 19:45, ספורט1) בין מכבי נתניה לבין בשאקשהיר הטורקית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס-ליג. כזכור הקבוצה של בני לם סיימה ב-1:1 את משחק החוץ באיסטנבול וההכרעה עברה לגומלין שבו צפוי האצטדיון בנתניה להיות מלא כמעט לחלוטין. כמעט 11 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם ביציעים ובמועדון מאמינים שהיום ומחר יימכרו כל הכרטיסים.

במסיבת העיתונאים לקראת בשאקשהיר אמר לם: "בשאקשהיר קבוצה מצוינת, קבוצה חזקה עם תקציב של 80 מיליון יורו וזה אומר הכל, אבל אנחנו מוכנים ונמשיך עם השיטה שלנו - עם הלחץ הגבוה של מכבי נתניה. ככה אנחנו הולכים לשחק נגד בשאקשהיר וגם נגד נס ציונה, זו הדרך שלי. אני מקווה שנבקיע לא שער אחד, אלא שניים".

על חסרונו של פלאמן גלאבוב המורחק: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים שחסרים לי. גם במשחק הקודם חסרו לי שחקני מפתח. מי שמשחק מבחינתי הוא הכי טוב. שדה הוא שחקן מצוין, שחקן נבחרת אולימפית ששיחק במעמדים חשובים, ואני סומך על השחקנים שלי. אני עדיין מתלבט ויכול להיות שיהיו שינויים, אבל אני סומך ולא משנה מי שישחק - יש לנו שחקנים מצוינים גם בספסל. איגור זלאטנוביץ' חוזר ואנחנו מרוצים ממה שיש לנו ולא נבכה על מי שחסר".

כשנשאל לם לסיום אם העפלה תהיה סנסציה, אמר: "זה יכול להיות הישג אדיר, אבל לא אדבר על מה יקרה אם. נפגוש את אחת הקבוצות הטובות, קבוצה שלפני שלוש או ארבע שנים זכתה באליפות. אם נעלה זו תהיה סנסציה לכל דבר. מכבי נתניה לא תיפול עד שיירו בה, ואנחנו ניתן את הכל".

יובל שדה, מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח כבלם במקום גלאבוב המורחק. שדה/ברני ארדוב

השוער איתמר ניצן, ששגה בטורקיה במהלך שהוביל לשוויון, הוסיף: "שחקן מקצוען יודע לעשות קאט ולעבור הלאה, גם אם טעיתי. מה שחשוב לי זה לעזור למכבי נתניה. על הנייר בשאקשהיר עדיפה, אבל מכבי נתניה היא קבוצה תוססת".

בחלק המקצועי מסתמנים כמה שינויים בהרכב. יובל שדה צפוי לפתוח כבלם במקומו של פלאמן גלאבוב המורחק, כאשר המאמן בני לם שוקל שינוי גם בקישור ואריך ברקו עשוי לפתוח על חשבונו של לירן רוטמן. פלוריאן הארטהרץ יפתח בעמדת המגן שמאלי וגם מקומם של בוריס אנו ועדן קארצב בקישור מובטח. גיל יצחק שכבש את השער היקר במשחק החוץ בטורקיה, ימשיך לקבל קרדיט לצידו של פטריק טוואמסי בהתקפה. איגור זלאטנוביץ' ישוב לסגל כפי שאישר לם במסיבת העיתונאים, אך לא ברור אם יפתח.

יש לציין שבמסיבת העיתונאים אישר לם שמתנהל מו"מ עם מיכאל אוחנה, אולם שטרם הושג סיכום על הגעתו: "הלוואי שיסגור", אמר המאמן בקצרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אחמא טובא בלם בשאקשיר. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא מוכן להגיע לישראל. אחמד טובא/צילום מסך, מתוך טוויטר

מי שלא נחת בישראל יחד עם איסטנבול בשאקשהיר הוא אחמד טובא, הבלם ממוצא אלג'יראי. טובא בן ה-24 נכלל בסגל, אך לא שותף במשחק הראשון ובטורקיה דווח הבוקר שהוא החליט לא להתייצב בישראל מסיבות פוליטיות. טובא היה שחקן הרכב קבוע בשנתיים האחרונות במדי ואלוויק הבלגית, כאשר את הקריירה המקצוענית שלו הוא החל בקלאב ברוז'.

המנהל הטכני ארדינץ' סוזר דיבר במסיבת העיתונאים במקום המאמן אמרה בלוזוגלו ואמר: "נתניה קבוצה חזקה ומצפה משחק קשה. ספגנו שער מוקדם והצלחנו להשוות רק לקראת הסיום בשבוע שעבר. אנחנו חדורי מטרה ורוצים להביא את הפילוסופיה שלנו, של הנעת כדור, ללא קשר ליריבה".

השוער וולקן בבג'אן הוסיף: "פספסנו את הניצחון בשבוע שעבר ויודעים שגם הפעם יהיה קשה. אם נשחק את המשחק שלנו, אני מאמין שנעבור לשלב הבא".

הרכב משוער: וולקן בבג'אן, ג'וניור קאיסרה, לאו דוארטה, יוסוף אנדאישימייה, לוקאס לימה, לוקאס ביגליה, סרדאר גורלר, מחמוט טקדמיר, ברקאי אוזג'אן, דניז טורוץ', סטפנו אוקאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully