וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמבלה החדש" ממשיך להלהיב את "ברצלונה החדשה", גם סטפן קרי מגיב

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 11:10

הצרפתי כבש שער מרהיב והמחיש את המהפך שלו תחת צ'אבי, שמזהה את ברצלונה שלו מתגבשת. החגיגה של הצרפתי גררה תגובה גם מכוכב ה-NBA

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

אוהדי ברצלונה עדיין לא יודעים כיצד לעכל את עוסמאן דמבלה, אבל מרגישים: תחת צ'אבי הוא שחקן אחר. מאז שדמבלה הגיע לבארסה כאחת ההעברות הגדולות בכל הזמנים, הקיצוני הצרפתי בעיקר איכזב, הפגין חוסר יציבות, סבל מפציעות והסתבך בתקריות. מאז שצ'אבי הגיע מדובר בשחקן אחר, יעיל ומפוקס, שמצליח לבטא את הכישרון שלו, ואף הביע מחויבות לברצלונה עם חתימה על חוזה חדש. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא כבש צמד מצוין במדי בארסה ב-2:2 מול יובנטוס, והזכיר את הפוטנציאל שלו.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה, חוגג עם תנועת סטפן קרי אחרי שכבש שער. Ron Jenkins, GettyImages
עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה, חוגג עם תנועת סטפן קרי אחרי שכבש שער/GettyImages, Ron Jenkins

"שני השערים שלי נותנים לי הרבה ביטחון", אמר דמבלה בסיום המשחק, "אני שמח פה מאוד, ואני הולך לתת את כולי למען המועדון הזה". גם צ'אבי מסופק מהצרפתי, ואמר עליו: "היום הוא שוב הראה למה הוא מסוגל. הוא שחקן מיוחד, אין הרבה כמוהו. הוא חייב להיות זה שיעשה את ההבדל, למרות שהוא גם חייב להיות יותר יציב". המאמן הוסיף: "אני לא יודע איך דמבלה היה לפני שהגעתי, אבל מאז שאני כאן אני רואה אותו מאושר, והוא תמיד בולט, בגלל זה התעקשתי על הישארותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דמבלה חגג אחרי השער בתנועת "לילה טוב" סטייל סטפן קרי, וכוכב גולדן סטייט הגיב בעצמו למחווה והתגאה שמדובר בתנועה בינלאומית.

צ'אבי אופטימי בנוגע לקבוצה החדשה שמתחברת: "המחצית השנייה היום הייתה טובה מאוד. השחקנים הצעירים נותנים הכל, יש פה תחרות פנימית. אני רואה פה הרבה דברים מעניינים. הקבוצה מתפתחת, ואנחנו לומדים את כל מה שדיברנו עליו מאז שהגעתי בנובמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully