וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סיטי עשויה לצרף את פאקטה, אקס מכבי חיפה בגואה

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 21:39

אלופת אנגליה מתעיינת בקשר ליון, שמסרב לעבור לארסנל ולניוקאסל. מארק ואליינטה חתם בהודו, מגן ימני חדש לפולהאם ומרטינס הוצג ביונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

העברות

* חיזוק מרשים לווסטהאם: ג'אנלוקה סקמאקה, חלוצה של ססואולו ונבחרת איטליה חתם בקבוצה הלונדונית שתשלם על כרטיסו בסביבות 36 מיליון יורו לא כולל בונוסים.

* נאפולי הודיעה על החתמת קים מין ג'יי, הבלם הקוריאני, 25, שיחליף את קוליבאלי שעבר לצ'לסי. האיטלקים שילמו לפנרבחצ'ה את סעיף השחרור שלו, 19.5 מיליון יורו, והחתימו אותו לחמש שנים. סעיף השחרור החדש: 45 מיליון.

* פולהאם הודיעה על החתמת קווין מבאבו, 27, אחרי ששילמה לוולפסבורג על המגן הימני השווייצרי 5.5 מיליון יורו, ועוד 2 מיליון על בונוסים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על המעבר של ליסנדרו מרטינס, והבלם הארגנטינאי השלים את המעבר מאייאקס אחרי שחתם בקבוצה מאולד טראפורד עד 2027: "כבוד עבורי לחתום במועדון הזה". יונייטד שילמה על הבלם 68 מיליון יורו. כזכור, לפני עשרה ימים יונייטד הודיעה על הסיכום עמו.

* מארק ואליינטה בן ה-35, ששיחק במכבי חיפה בין 2015 ל-2017, חתם ב-FC גואה מהודו.

* המגן השמאלי רובן וינאגרה חתם באברטון בהשאלה לעונה, שנה אחרי שנמכר מוולבס לספורטינג.

* קריסטל פאלאס הודיעה על צירופו של כריס ריצ'רדס, שחקן ההגנה שעובר מבאיירן מינכן תמורת 20 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים.

חלוץ חדש בווסטהאם

שמועות

* היכן ישחק בעונה הבאה לוקאס פאקטה? טוטנהאם הציעה עליו 40 מיליון יורו ונדחתה בינתיים, ולטענת "לאקיפ" גם מנצ'סטר סיטי שוקלת לפנות לליון בניסיון לצרפו. הקשר בן ה-27 לא מעוניין לעבור לניוקאסל או לארסנל.

* עדכוני ברצלונה: הקבוצה צפויה להודיע היום רשמית על החתמת ז'ול קונדה, בלמה הצרפתי של סביליה. מיראלם פיאניץ' רוצה להישאר, וההחלטה בידיים של צ'אבי, גם בכפוף לגורלו של פרנקי דה יונג והסאגה הבלתי נגמרת. כמו כן, ב"מארקה" ממשיכים לדווח שלאפורטה עושה צעדים בניסיון להחזיר את ליאו מסי, שחוזהו בפ.ס.ז' מסתיים ב-2023.

* ניוקאסל מעוניינת להחתים את טימו ורנר חלוץ צ'לסי. המגפאייז ינסו לשאול את השחקן עם אופציית רכישה.

* אוליבר קאן שוער העבר וחבר הנהלת באיירן מינכן התייחס לשמועות על כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "היה דיון עליו, אבל הגענו למסקנה שלמרות ההערכה אליו, הוא לא יתאים לפילוסופיה הנוכחית שלנו".

* אחרי שהחתימה את ארתורו וידאל, פלמנגו נמצאת במו"מ עם שנחאי סיפג הסינית לגבי אוסקר. קבוצת הפאר הברזילאית מעוניינת בשחקן שבעבר כיכב בצ'לסי ונבחרת ברזיל.

* ראן נמצאת במו"מ מתקדם עם בולוניה לגבי החתמתו של ארתור. שני הצדדים הגיעו לסיכום לגבי המגן, שיירכש תמורת בסביבות 20 מיליון יורו.

* פולהאם, ווסטהאם, לאציו ונאפולי עוקבות אחרי פדרו, חלוצה בן ה-25 של פלמנגו. פדרו כבש שישה שערי ליגה העונה ונחשב לכישרון גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully