וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע דרוכה לקראת מינסק: התלבטות בין דור מיכה לתומר יוספי

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 7:00

הקבוצה תארח שוב את הבלארוסים, הפעם ללא קהל ותקווה לשמור על ה-1:2 (ה', 21:00, ספורט 2). אנסה, יחזקאל וחמד אמורים להמשיך בהתקפה, סלמאני ימתין על הספסל

דריכות בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר מול דינמו מינסק במסגרת גומלין הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (ה', 21:00, ספורט 2). אחרי שהמחזיקת הגביע ניצחה במשחק הראשון 1:2, היא תופיע מחר שוב באיצטדיון טרנר, הפעם כאורחת, כיוון שדינמו מינסק לא יכולה לארח בבלארוס. הפעם יתקיים המשחק ללא קהל באר שבעי, כך שבמועדון יותר חוששים מכיוון שהבלארוסים נכנסו למשחק הראשון לפני שמונה ימים ככל שדקות המשחק נקפו.

בהפועל באר שבע גם שמו לב שהבלארוסים שמתאמנים בבית האדום ומקדישים הרבה זמן להתרגל לחום הכבד ולתנאי מזג האוויר הקיצוניים השבוע, על מנת שיהיו יותר מוכנים למשחק ממה שהיו במשחק הראשון. אליניב ברדה אמר בין היתר לשחקנים: "אנחנו צריכים לבוא למשחק הזה יותר דרוכים כי התוצאה ממש שברירית. אני רוצה שתתחילו טוב בדיוק כפי שעשיתם במשחק הראשון, אלא שבניגוד למשחק הראשון אני רוצה שנשמור על אותו מומנטום לאורך כל דקות המשחק".

שחקן מכבי חיפה נטע לביא שומר על שחקן הפועל באר שבע דור מיכה. מאור אלקסלסי
יפתח אחרי השבוע הסוער שעבר עליו? דור מיכה/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מבינים שיתרון של הבלארוסים יוביל למעשה לשוויון בתוצאה וללחץ מיותר על השחקנים, כך שבמועדון רוצים להיות בטוחים ולא להיקלע במהלך המשחק לפיגור.

בכל הקשור להרכב, שוקל ברדה להחזיר את מריאנו באריירו לאחד עשר, אם כי דוד קלטינס עשה משחק טוב והוא עשוי בכל זאת להמשיך לקבל קרדיט. בקבוצה ירצו היום לראות את דור מיכה באימון ולאחר מכן יהיה ברדה יותר בטוח באשר להחזרתו להרכב אחרי שבמשחק הראשון הוא לא שיחק מאחר ששהה לצד רעייתו בחדר הלידה. בהתקפה אמורים להמשיך יחד יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל ותומר חמד, כאשר אסטרט סלמאני שוב יעלה מהספסל.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, חאתם אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, דוד קלטינס (באריירו), אנדרה מרטינס, תומר יוספי (מיכה), יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully