וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימקי העלתה הצעתה לפרץ, שיודע מה השכר שמכבי ת"א תציע

27.7.2022 / 6:30

הרוסים מציעים לקשר הנבחרת שכר בגובה של 725 אלף יורו נטו בחוזה לשלוש עונות, אך השחקן לא שש לשחק ברוסיה. ההצעה של הצהובים נמוכה יותר, אך בסביבתו של פרץ טוענים שהוא יותר שלם לשוב למועדון. אלי דסה מאידך נחוש לשחק באירופה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה דור פרץ? אחרי הדיווחים על מונפלייה, מתברר כי חימקי מוסקבה מציעה לקשר נבחרת ישראל שכר בגובה של 725 אלף יורו נטו בחוזה לשלוש עונות. זו ההצעה הגבוהה ביותר שהונחה בפני הקשר הקיץ והיא הכי קרובה לשכר שהיה לפרץ בעונה שעברה בוונציה, אז הרוויח 900 אלף יורו נטו. גם ההצעה הזו לא גורמת לפרץ לתפוס את המטוס הראשון למוסקבה וקרוב לוודאי שמה שקורה בין רוסיה לאוקראינה גם משפיע עליו. בכל הקשור למכבי תל אביב, פרץ כבר יודע מה הוא ירוויח אם ישוב למועדון נעוריו. החוזה שהוצע לו לפני שנה בגובה של 450 אלף יורו נטו, יוצע לו שוב וקרוב לוודאי שזה יהיה הסכום המקסימלי שיעמידו במכבי תל אביב כדי שהשחקן יחתום מחדש וישוב לקרית שלום.

דור פרץ שחקן ונציה. MB Media, GettyImages
לא ממהר לשחק ברוסיה. דור פרץ במדי ונציה/GettyImages, MB Media

בסביבתו של פרץ טענו אמש כי הוא עדיין מתלבט וכי אין לו עדיין כיוון סופי. יחד עם זה במכבי תל אביב חשים כי השחקן יותר שלם היום לשוב למועדון. גם לאלי דסה מוקצב שכר דומה לזה של פרץ, אבל הוא עוד יותר נחוש להישאר באירופה גם במחיר שמכבי תל אביב תציע לו יותר. דסה נחוץ לא פחות מפרץ מכיוון שעמדת המגן הימני טעונת שיפור במכבי תל אביב אחרי צמד המשחקים שפתחו את העונה וכשמאור קנדיל עדיין לא חזר לשחק מאז הניתוח שעבר בשלהי העונה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • דור פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully