וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה שלברון ג'יימס התחיל איתה באינסטגרם והפכה לבדיחה

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 8:56

דוגמנית אינסטגרם עם 100 אלף עוקבים פרסמה סרטון שבו היא טענה שהכוכב הגדול "מטריד אותה והיא סירבה לו". אלא שהגולשים העמידו אותה על טעותה ולגלגו עליה בתגובות עד שהיא נאלצה לבטל את האפשרות להגיב לה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

המאבק על העוקבים והפופולאריות ברשתות החברתיות עשוי לגרום לאנשים לעשות דברים קיצוניים. גזאל, דוגמנית האינסטגרם הפופולארית, ניסתה להגדיל את כמות העוקבים שלה כששיתפה באינסטגרם תמונה שמוכיחה לכאורה שלברון ג'יימס, הוא ולא אחר, עוקב ומטריד אותה בחשבון האינסטגרם שלה. אלא שבמקום למשוך התלהבות ותשומת לב, היא הפכה להיות קורבן ברשת כשהעוקבים שלה הפכו אותה לבדיחה והסתלבטו על חשבונה.

לברון ג'יימס. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לברון ג'יימס/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בכיתוב של הפוסט שלה היא כתבה "בכל יום יש ראפר חדש/ספורטאי קריפי. מבחינתי זה עדיין לא". גזאל טענה שלברון סוג של מטריד אותה, אבל מבדיקה התברר שכל מה שלברון עשה זה לצפות בסטורי שלה. לגזאל יש 100 אלף עוקבים באינסטגרם, כך שהסרטון שלה עשה שמות וגרר הרבה מאוד תגובות, אבל לא מהסוג שהיא רצתה.

רוב התגובות לגלגו עליה, כשאנשים ניסו להסביר לה שהוא בסך הכול צפה בסטורי שלה ולא ניסה להתחיל איתה. בסופו של דבר גזאל נאלצה לכבות את האפשרות להגיב לה על הפוסט, שהפך אותה לבדיחה של ממש ואם היא חיפשה תשומת לב היא בהחלט קיבלה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully