וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' חיבק את גלוך באימון: "לא מעניין אותי מה אומרים סביבך"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 21:27

אחרי ההתבטאויות של אביו של השחקן נגדו, מאמן מכבי תל אביב ניגש לכוכב הצעיר, נתן לו צ'פחה ידידותית ואמר: "אשפוט אותך רק על פי מה שתעשה במגרש. ששום דבר לא ישפיע עליך"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

ההתבטאויות של אביו של אוסקר גלוך כלפי ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב, עשו הרבה גלים בקרית שלום ובכלל בכדורגל הישראלי. אלא שבפתיחת האימון הערב (שלישי) בקרית שלום לעיני כל השחקנים קרא איביץ' לאוסקר, נתן לו צ'פחה על הראש, חיבק אותו ואמר לו לעיני השחקנים: "תרגיש בנוח עם כל מה שקרה ב-24 השעות האחרונות. אני אשפוט אותך רק על פי מה שתעשה באימון ובמגרש. לא מעניין אותי מה אומרים סביבך וזה לא מזיז לי. אני רוצה שתרגיש הכי טוב וששום דבר לא ישפיע עליך". השחקנים ששמעו את הדברים מחאו כפיים ויצאו לאימון.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
הפרשה מאחוריו? אוסקר גלוך/אריאל שלום

מסתמן שמכבי תל אביב לא תעניש את אוסקר גלוך בעקבות דברי אביו בהקלטה שפורסמה אמש בלי שמקסים גלוך רצה בכך. בקבוצה התייעצו עם המאמן ולדאן איביץ', שהבהיר למי ששוחח איתו שהוא לא עושה עניין מהפרסום ושזה אפילו לא מעניין אותו מאחר שמדובר בהורה של שחקן ששלח הודעה קולית לאדם שהוא החשיב כחבר וכי לא הייתה לו כוונה שהדברים יתפרסמו.

גורם במועדון הוסיף לפני הצהריים כי מה שחשוב זו ההתנהגות של אוסקר גלוך וכל עוד השחקן מתנהג למופת, הוא לא צריך להיפגע ממשהו שאביו אמר בשיחה פרטית, הגם שהיא פורסמה ותוכנה כלל לא סימפטי לאיביץ' ולמכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully