וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בני ריינה מתגונן: "המצב מלחיץ, לא עשינו שום דבר מעבר לחוק"

סעיד בסול בטוח שהעולה החדשה תקבל את אישור המנהל התקין מרשם העמותות. בראיון ל-103FM אמר: "היה חור בתקשורת. לא ארשה לעצמי לרדת ליגה, קשה לנו להביא שחקנים ישראלים"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

אחרי שאישור המנהל התקין נשלל ממכבי בני ריינה על ידי רשם העמותות, אצל העולה החדשה בליגת העל קיימת אופטימיות גדולה כי האישור יתקבל כבר השבוע והקבוצה שתערוך העונה את הופעת הבכורה שלה בליגת העל תעבור בבקרה.

יו"ר המועדון, סעיד בסול, התראיין הערב (שלישי) ל-103FM והסביר את המצב: "אנחנו אופטימיים מאוד, הייתי ברשם העמותות, ישבתי איתם ומסרתי להם את כל החומר שהם ביקשו. עכשיו נראה מה הם יגידו, מחכים לתשובות שלהם ויש להם את הזמנים שלהם. נכון, זה מלחיץ, אבל אני בטוח שאנחנו לא עשינו שום דבר מעבר לחוק. אני בטוח שאנחנו נחזיר את האישור שלנו".

סעיד בסול, יו"ר בני ריינה. מאור אלקסלסי
האישור יגיע בקרוב? בסול/מאור אלקסלסי

"אנחנו יכולים לעבור בבקרה", המשיך בסול, "אני צריך להציג להם שאני יכול לשלם בלי לקבל כסף. נכון לעכשיו, כל ההכנסות שלנו מהמנהלת הם 6 מיליון שקל, כולל הטוטו וכולל הכל. הם משאירים את הבונוסים לסוף העונה, ואז הם יחשבו כמה מגיע לכל קבוצה. ליגת העל מחולקת לשתי מדרגות - הקבוצות גדולות והקטנות. כל הקבוצות הקטנות שוות זו לזו, מקבלות 6.3 מיליון שקל וזה מה שמכירה הבקרה, בסוף העונה הם עושים חישוב".

"התקציב? יש לי אישור ל־12 מיליון שקל, לכל המועדון. מיליון ומשהו הולך למחלקת נוער, אבטחה עולה לי כמעט 700 אלף שקל ומגרש עולה לי חצי מיליון. נכון להיום מכרנו 350 מינויים, אנחנו בשלבי החימום, יתחילו המשחקים ואנשים יבואו. אני אהיה שמח אם נגיע לאלף מנויים. כל ההכנסות מהמנויים ושל מכירת הכרטיסים הם 821 אלף שקל. נכון לעכשיו יש לי ספונסרים מוכרים, יש לי תרומות ולשאר הכסף נדאג. אני לא מוטרד מעניין הניהול התקין, אני יודע מה כתוב במכתב. כל המכתב של רשם העמותות זה חור של תקשורת בין רואה החשבון, העמותה לרשם העמותות".

סעיד בסול יו"ר מכבי בני ריינה. דני מרון
"לא ארשה לעצמי לרדת ליגה". בסול/דני מרון

על המנהל המקצועי ירון הוכנבוים והמאמן אדהם האדיה אמר בסול: "הם צריכים להביא תוצאות, אם הם לא יביאו? או שמחליפים את המאמנים, או את המגרש או את השחקנים, אין אלטרנטיבות אחרות. אני לא בא למדוד את המאמן, הצוות והשחקנים במשחק אחד או שניים".

"עם הנטל ששמתי על עצמי, לא ארשה לעצמי לרדת ליגה", אמר היו"ר: "אני רוצה קבוצה שתישאר בכבוד בליגה ותהיה ראויה. על הנייר הקבוצות הכי פחות טובות הן הקבוצות שעלו לאחרונה, אנחנו וסקציה נס ציונה. קשה לנו להביא שחקנים ישראלים, זה לא פשוט אבל נמצא את הפתרונות. מקווה שנדע להעמיד קבוצה טובה. נקווה שלא נצטרך להביא יותר מדי ושאת הדבר הטכני הזה נפתור בימים הקרובים, נוכיח לכולם שאנחנו מתנהלים בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully