וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ביום הראשון: שיא ישראלי למתן רודיטי במשחה ל-1,500 חופשי

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 20:57

אליפות ישראל בשחייה: השחיין האולימפי עצר את השעון על 15:13.54 דקות ושיפר את שיאו ביותר מ-4 שניות. זיו כהן ויונתן אחדות השלימו את הפודיום. אווה פביאן ניצחה במשחה המקביל לנשים

אליפות ישראל ארנה בשחייה נפתחה הערב (שלישי) בבריכה הלאומית במכון וינגייט וסיפקה שני רגעי שיא כבר בהצגת התחרויות הראשונה. מי שהיה מעל כולם הוא השחיין האולימפי מתן רודיטי, ששבר את השיא הישראלי במשחה ל-1,500 חופשי כשניצח עם 15:13.54 דקות. מדובר בשיפור גדול של לא פחות מ-4.44 שניות לשיאו הקודם, שנקבע בארה"ב ב-2019. את הפודיום השלימו זיו כהן ויונתן אחדות.

רודיטי אמר בסיום: "הרגשתי מעולה במים, היו לי תחושות שזה הולך להיות שיא ולשם כיוונתי באימונים. היו לי ימים קשים באליפות העולם, לקח לי איזה שבוע לחזור לכושר, האמת שהצלחתי לחזור די מהר. היו לי תחושות ממש טובות לפני המשחה, לא הייתי עדיין סגור אם תהיה תוצאה כזאת טובה, אבל אני שמח מאוד. עכשיו הפנים לאליפות אירופה למשחה ל-10 ק"מ".

מתן רודיטי איגוד השחייה. איגוד השחייה, אתר רשמי
שיא מרשים כבר ביום ראשון. מתן רודיטי/אתר רשמי, איגוד השחייה

במשחה המקביל לנשים קיבלנו דרמה גדולה. אורין גבלן הייתה זו שהובילה כמעט לאורך כל המשחה, אולם פיניש אדיר של אווה פביאן נתן לה לבסוף את הניצחון ממש בנגיעה, על חודן של שתי מאיות, כשהיא קובעת 17:11.13 דקות. עבור פביאן מדובר בתואר ראשון בקריירה באליפות ישראל בבריכה, לאחר תארים רבים במים הפתוחים. במדליית הארד זכתה אופק אדיר הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully