וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במו"מ מתקדם עם מיכאל אוחנה

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 22:36

הקבוצה חיפשה שחקן יצירתי לחלק הקדמי, ואוחנה, שמגיע כשחקן חופשי, אמור לחתום לעונה עם אופציה לשנה נוספת, בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות שיעבור

תקציר: איסטנבול בשאקשהיר - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מיכאל אוחנה בדרך למכבי נתניה. הקשר, שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, במשא ומתן מתקדם עם נתניה, וצפוי להגיע כשחקן חופשי ולחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. החתימה, אם וכאשר, היא כמובן בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות שיעבור השחקן.

בעקבות שני המשחקים האחרונים שהיו לקבוצה, מול מכבי תל אביב ובאשקשהיר, למרות התוצאות הטובות, בצוות המקצועי הבחינו בקושי מסוים לשחק מול הגנות צפופות, וחיפשו שחקן יצירתי שיכול לשחרר לחץ, ואוחנה הוא מסוג השחקנים שמתאים לפרופיל שחיפשו. אוחנה צפוי להיות הרכש האחרון, שישלים את הסגל.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. דני מרון
יקווה לחזור לעצמו. אוחנה/דני מרון

אוחנה כזכור הגיע עם הרבה ציפיות להפועל באר שבע ב-2016, ואומנם זכה עמה באליפות וסיפק הברקות, אבל גם סבל מפציעות שהשביתו אותו לתקופה ארוכה. לאחר מכן עבר לבית"ר ירושלים, בעוד עסקה גדולה, אבל גם בבית"ר מיעט לשחק בגלל פציעות. כעת יקווה לשקם את הקריירה בנתניה.

הקבוצה מתכוננת כעת לגומלין מול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג (1:1 במשחק הראשון), כשמהסגל אמור להיות חסר רק עומרי גנדלמן הפצוע. זלאטנוביץ' מגביר את קצב האימונים ואמור להיות בסגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אוחנה נפרד

אוחנה, שכידוע הפך להיות שחקן חופשי אחרי התקופה בבית"ר, נפרד מהקבוצה בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "היום אני מסכם תקופה במקום שגדלתי והיה לי לבית ב-3 השנים האחרונות, אני רוצה להודות לחברים, לצוות, להנהלה ובעיקר לאוהדים על תקופה של עליות וירידות. התחשלות ובעיקר על אהבה ללא גבולות וללא תנאי, תקופה שאני לא אשכח לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully