וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת גלוך עושה כותרות גם ביוון: "איביץ' לא אוהב כשפוגעים בכבודו"

היוונים הופתעו מהציטוטים של מקסים גלוך נגד מאמן מכבי תל אביב: "עלול לפורר את הישראלים מבפנים לפני המפגשים עם אריס"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

הסערה סביב אוסקר גלוך הגיעה לכותרות גם בתקשורת היוונית, שעוקבת מקרוב אחרי ולאדן איביץ'. כזכור, אביו של קשר מכבי תל אביב תועד מקלל ומבקר את המאמן בהקלטת אודיו, אחרי שבנו עלה מהספסל בדקה ה-89 במשחק הראשון של הצהובים נגד זירה במוקדמות הקונפרנס ליג.

"מאמן מטומטם, בגלל זה זרקו אותו מאנגליה, הוא היה עושה את אותו הדבר, לא נותן לכוכבים לשחק. זרקו אותו כמו כלב, באנגליה לא ספרו אותו, בארץ לא יזרקו אותו בגלל זה אבל מקווה שלא נישאר אצלו", נשמע גלוך האב אומר, וביוון ציטטו.

בתקשורת היוונית הופתעו ממה שהוגדר כ"סקנדל שמפורר את מכבי תל אביב לפני המפגש הצפוי עם אריס סלוניקי" בסיבוב הבא של מוקדמות הקונפרנס ליג.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם ביוון תוהים כיצד הוא יגיב. איביץ'/ברני ארדוב

"איביץ' דמות סמכותית מאוד, והוא בוודאי לא נהנה או אוהב את זה שפוגעים לו בכבוד", ציינו באחד האתרים. "מעניין יהיה לראות עד כמה אם בכלל הוא ישתמש בו במשחקים הבאים, כולל נגד אריס סלוניקי".

במכבי תל אביב צופים שגלוך לא יספוג עונש בעקבות דבריו אביו. בכירים בקבוצה ערכו התייעצות בנושא יחד עם איביץ', ומסתמן שהצהובים יבליגו. איביץ' אף הבהיר שהוא לא מתכוון לעסוק או להיות מושפע ממקורבים, ומתמקד אך ורק בהתנהלות של השחקנים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully