וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער בונה על נועם יעקב: "מצפים ממנו להרבה, ולא רק על המגרש"

26.7.2022 / 12:42

הנבחרת עד גיל 18 יוצאת לאליפות אירופה שתיפתח בשבת באיזמיר, חסין מייעד לרכז וילרבאן תפקיד מפתח. ניב למפרט: "ההישג של העתודה מגביר את הרצון להצליח"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל ערכה היום (שלישי) אימון פתוח לתקושרת לקראת יציאה לאליפות אירופה לנוער שתיפתח בשבת באיזמיר. הנבחרת, המאומנת על ידי אלעד חסין, תנסה להמשיך את ההצלחה של נבחרת העתודה מהשבוע שעבר, ולהגיע לשלבים המתקדמים באליפות, הנחשבת לאיכותית במיוחד.

ישראל תשחק בבית אחד עם נבחרות צרפת, מקדוניה ובריטניה, בית שנחשב סביר, אך הבעיה מתחילה בבית איתו מצטלבת הנבחרת - בית ב' הכולל את ספרד, טורקיה, גרמניה ופולין. כל הנבחרות מהבית המוקדם מעפילות לשלב שמינית הגמר, כשהמנצחות בשלב הזה עולות לרבע הגמר והמפסידות יורדות למשחקי הדירוג 9-16, משם שלוש נבחרות ירדו לדרג ב'.

"זאת התנסות קצת אחרת, עם חבר'ה צעירים ומוכשרים. יש לנו משימה שצריך לעמוד בה", הגדיר המאמן אלעד חסין את המטרות. "באליפות עצמה צריך להישאר דרג, אבל אנחנו לא רוצים להסתכל רק על זה, אלא לעשות את התוצאה הכי טובה מבחינתנו, לקדם את השחקנים, וגם ליהנות זו מטרה. אין לחבר'ה יותר מדי ניסיון אירופי, אבל אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ ורוצים לייצג את ישראל בכבוד. לאליפות אירופה עד גיל 18 כל השחקנים מגיעים, וההתנסות עבורנו הייתה פחות טובה בשנים קודמות. אנחנו משתמשים בזה כמוטיבציה להוכיח אחרת. אנחנו מתכוננים למלחמת תשעת הימים".

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל. דני מרון
מוכנים לאתגר. שחקני נבחרת הנוער/דני מרון

רוב שחקני נבחרת ישראל מעולם לא שיחקו באליפות אירופה בשל השנתיים בהן האליפויות לא שוחקו עקב הקורונה. בין השחקנים המובילים של הנבחרת נמצאים הגארד נועם יעקב, המשחק בקבוצת הנוער של וילרבאן, ניב למפרט ויואב ברמן ששיחקו בהפועל גלבוע/מעיינות, איליי דולינסקי מהפועל תל אביב ועידו מנצ'ל ממכבי תל אביב. הנבחרת חזקו השבוע מטורניר הכנה בו הפסידה את כל שלושת משחקיה.

כך או כך, חסין בונה על נועם יעקב, שאמור להיות הרכז המוביל של הנבחרת. "נועם ילד מאוד מוכשר, רעב, מקצוען ברמות הגבוהות ביותר", אמר חסין. "הוא שחקן מוביל בנבחרת ומצפים ממנו להרבה, לא רק על המגרש אלא גם ברמת המנהיגות. אנחנו מאחוריו וסומכים עליו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלעד חסין, מאמן נבחרת ישראל בנוער. דני מרון
יוצאים לדרך. אלעד חסין/דני מרון

הגארד ניב למפרט הוסיף: "העתודה עשו הישג מדהים וזה מעלה את הציפיות. זה מעלה את הרצון להצליח ונותן לנו תחושה שאפשר לעשות את זה. בזכותם, אנחנו יותר מאמינים. אנחנו רוצים להתמודד עם השחקנים הכי טובים באירופה, גם לראות איך אנחנו כשחקנים מתמודדים עם זה. יהיה אתגר מעניין וקשה, אבל אני מעמיד שנוכל לעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully