וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו מאשים: "הפועל באר שבע הסתירה ממני הצעות שקיבלה עלי"

26.7.2022 / 9:59

הניגרי התלונן על יחס לא הוגן מצד האקסית, אבל הבהיר: "אם הייתי יכול לחזור בזמן, לא הייתי עוזב. מאז הקריירה איבדה יציבות". המועדון מסר בתגובה: "לא התקבלה עליו שום הצעה, הוא רצה להפוך לשחקן חופשי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

ג'ון אוגו התראיין בניגריה וסיפר שוב על החרטה שהוא חש על כך שעזב את הפועל באר שבע בקיץ 2019. יחד עם זאת, הניגרי שחתם לאחרונה במכבי יפו, גם מפנה אצבע מאשימה לאקסית, טוען שהוא לא הוערך מספיק ומתלונן שראשי המועדון הסתירו ממנו הצעות שקיבלו עליו.

אוגו שגילה יכולת חלשה בחצי העונה האחרונה במדי הפועל נוף הגליל, פתח ואמר: "במבט לאחור לא הייתי עוזב את הפועל באר שבע. עד היום אני כעוס כשאני חושב על זה. כשאתה נמצא בקבוצה חמש שנים, עם אוהדים שאוהבים אותך ורואים בך מישהו שנלחם עבורם... אם הייתי יכול לחזור בזמן, הייתי נשאר בהפועל באר שבע".

ג'ון אוגו שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
לא הרשים בחצי העונה שלו בנוף הגליל. אוגו/מאור אלקסלסי

אוגו עזב את הפועל באר שבע ב-2019, אחרי חמש שנים נפלאות בהן הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות ורשמה קמפיינים יפים באירופה. הוא נדד לערב הסעודית, מיעט לשחק ואחרי ששוחרר, היה בלי קבוצה במשך תקופה ארוכה. בעונה שעברה כאמור חתם בהפועל נוף הגליל וירד איתה ללאומית ולפני כמה שבועות הצטרף ליפו.

הניגרי בן ה-34 הוסיף: "עזבתי כי הרגשתי שמגיעה לי העלאה בשכר. חברי הנהלה ומאמנים רואים את הדברים באופן שונה משחקני כדורגל. באר שבע רצתה להציע לי חוזה חדש, אבל שמעתי על זה מהתקשורת, והם גם רצו לקצץ לי בשכר. אמרתי להם שעבדתי קשה במשך חמש שנים ברציפות ושהם אמורים להעלות לי את השכר ולא לקצץ".

אוגו גם האשים: "גיליתי שהם קיבלו עלי הצעות ולא סיפרו לי, למשל מבטיס הספרדית. הרגשתי שהם לא מספיק מעריכים אותו ואז עזבתי. לצערי, מאז העזיבה הקריירה שלי לא הייתה יציבה".

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "בניגוד לטענות שעלו בראיון, לא התקבלה על השחקן שום הצעה. הצענו לג'ון מספר הצעות כדי שימשיך איתנו, אך הוא לא קיבל אותן, כי רצה להפוך לשחקן חופשי. אנו מודים לג'ון על שנים מופלאות, אוהבים אותו ומאחלים לו תמיד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully