וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס סלוניקי נרגשת: "גרסיה הוא תוספת נהדרת לקראת מכבי תל אביב"

הקשר הספרדי נחת ביוון, "הראש של אריס כבר בקבוצה הישראלית". ניסיון להחתים בלם בכיר לפני המפגש עם החבורה של איביץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

"הראש של אריס סלוניקי כבר במשחקים נגד מכבי תל אביב", בישרו אמש (שני) בתקשורת היוונית. הקבוצה היוונית עדיין צריכה להשלים את העבודה מול גומל הבלארוסית אחרי 1:5 במשחק הראשון, אבל היא כבר מתכוננת למפגשים עם הקבוצה הישראלית (שניצחה את זירה 0:3) ב-4 וב-11 באוגוסט.

אריס לא הופיעה בשלב בתים אירופי מאז 2010/11 והבעלים תאודוריס קאריפידיס הציב זאת כמטרה עליונה. חלק מהכלים שהוא העמיד לטובת העניין הוא תקציב מוגדל שבין היתר סייע לשבור את שיא ההעברות של המועדון עם רכישתו של הקשר הספרדי מאנו גרסיה מספורטינג חיחון.

הקשר בן ה-24 הגיע מספורטינג חיחון תמורת 3.2 מיליון, כשהספרדים גם יקבלו 25 אחוזים מהמכירה הבאה שלו. גרסיה שעלה לספורטינג 4 מיליון (גם זה שיא) ב-2019, הושאל בעונה שעברה לאלאבס ושותף ב-24 משחקי לה ליגה.

גרסיה נחת אתמול ביוון והתקבל על ידי עשרות אוהדים ועיתונאים. בתקשורת המקומית א, כתבו ש"זו תוספת נהדרת לקראת מכבי תל אביב". הספרדי ירוויח כ-850 אלף יורו לעונה והמשימה הראשונה שלו תהיה לעבור את היריבה מישראל. "לא ציפיתי לכזו קבלת פנים", אמר אתמול בשדה התעופה, "כשמשלמים עלייך הרבה כסף, הציפיות בהתאם ואני מוכן להוכיח את עצמי על המגרש".

אחרי שההעברה של גרסיה הושלמה, באריס מאוד רוצים לצרף גם בלם בכיר שיהיה מוכן למשחקים נגד מכבי תל אביב. הפנטזיה הייתה אוסקר מינגזה מברצלונה, אבל כרגע זה נראה רחוק בגלל שמונצה מחזרת אחריו והוא מעדיף לעבור לסרייה A ולא ליוון.

שם נוסף שנמצא ברשימה הוא רישדלי באזור ההולנדי. מי שבעבר נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל ההולנדי - אז עוד כקשר אחורי - ונמכר מאייאקס לוולפסבורג תמורת 12 מיליון יורו ב-2017, סיים חוזה בן שלוש שנים בוויטסה והוא שחקן חופשי.

הבעיה מבחינת אריס היא שבניגוד למאנו גרסיה וגם לאוסקר מינגזה, באזור לא ערך הכנה ראויה עד כה לעונה ואם הוא יצטרף, ספק גדול אם יהיה מוכן למשחקים נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully