וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארקין הועדף על פני ווילבקין, שנופה מסגל טורקיה ליורובאסקט

כצפוי, הגארד של אנאדולו אפס הועדף על פני אקס מכבי תל אביב וישמש כמתאזרח של הנבחרת באליפות אירופה בספטמבר

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

שיין לארקין וסקוטי ווילבקין נחשבים לשניים מהגארדים הבכירים ביורוליג בשנים האחרונות. למרות ששניהם גרו כל חייהם בארצות הברית עד שעברו לשחק באירופה, שניהם מחזיקים באזרחות של מדינה נוספת - טורקיה. ווילבקין, ששיחק בעבר בטורקיה במדי דרושפאקה וחזר אליה הקיץ כשחתם בפנרבחצ'ה אחרי ארבע שנים במכבי תל אביב, כבר ייצג את נבחרת טורקיה באליפות העולם ב-2019, אך מאז הספיק כוכב אנאדולו אפס לקבל אזרחות בעצמו ולשמש כמתאזרח של הנבחרת במספר משחקי מוקדמות.

לקראת אליפות אירופה בכדורסל שתיערך בחודש ספטמבר, נבחרת טורקיה צמצמה הערב (שני) את הסגל שלה מ-24 ל-19 שחקנים, כאשר לאחר הניפוי הסופי ייכללו בסגל 12 שחקנים. במסגרת הניפוי הנוכחי, הטורקים קיבלו החלטה כי המתאזרח שלהם באליפות יהיה לארקין, והמשמעות היא שווילבקין לא ייקח חלק ביורובאסקט הקרוב. מהלך זה אינו מפתיע לאור העובדה שמלכתחילה טורקיה בחרה לאזרח את לארקין למרות שווילבקין עומד לרשותה. כידוע, כל נבחרת רשאית לחזיק מתאזרח אחד בסגל לאליפות.

הסגל המעודכן

טורקיה, שאותה מוביל מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן, צפויה להתייצב לאליפות עם סגל מסקרן במיוחד שכולל ארבעה שחקני NBA: אלפרן שנגון (יוסטון), פורקאן קורקמאז (פילדלפיה), ג'די עוסמן (קליבלנד) ועומר יורטסבן (מיאמי). טורקיה תשחק בבית א' שנערך בגאורגיה, ופרט למארחת הבית היא תפגוש גם את ספרד, מונטנגרו, בלגיה ובולגריה. ארבע הראשונות יעפילו לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully