וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו של קונדה הופיע באתר ברצלונה, צ'לסי על סף פרישה מהמירוץ

שמו של הבלם הוסר אחרי שהופיע מספר דקות בחנות באתר הרשמי, בספרד טוענים: סרטון הצגתו מוכן. באנגליה מבינים שהצרפתי לא יגיע

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

כל הסימנים מצביעים על כך שברצלונה עומדת לגבור על צ'לסי במירוץ ולהחתים את ז'ול קונדה, בלם סביליה ונבחרת צרפת. העיתונאי הספרדי ג'רארד רומרו דיווח שהצרפתי כבר הודיעה לצ'אבי שבכוונתו להצטרף, ורומרו אף סיפר כי סרטון הצגתו של קונדה כבר מוכן וכי כל צוות המדיה של הקטאלנים ערוך לקראת ההודעה הרשמית.

בנוסף על כך, שמו של קונדה הופיעה למספר דקות באתר הרשמי של ברצלונה ברשימת השחקנים שניתן להזמין חולצות עם שמם על הגב. כעבור מספר דקות שמו הוסר מהאתר.

באנגליה מבינים כי קונדה כבר לא יגיע לפרמיירליג הקיץ, וב"גרדיאן" דווח כי העסקה בין צ'לסי לסביליה על סף ביטול. האנדלוסים ציפו לקבל 55 מיליון פאונד עבור הבלם, סכום שהרתיע את ברצלונה וכמעט הוציא אותה מהמירוץ, אך סגנית אלופת ספרד חזרה לתמונה בימים האחרונים. ברצלונה ביקשה מהבלם לחכות לה שתגיש את הצעתה, וכעת היא עשויה לשלם סכום נמוך ממה שצ'לסי הייתה אמורה לשלם.

צ'לסי עקבה אחריי קונדה עוד מהקיץ שעבר, וכעת אחרי שאיבדה את אנטוניו רודיגר לריאל מדריד ואנדראס כריסטנסן לאותה ברצלונה, היא רצתה לצרף את הבלם של סביליה אך עושה רושם שזה לא ייצא לפועל. המאמן תומאס טוכל מעוניין לצרף עוד שני בלמים פרט לקאלידו קוליבאלי שהגיע מנאפולי, אך על פי ה"גרדיאן" היו לו ספקות בנוגע ליכולת של הבלם שמתנשא לגובה של 1.78 מ' בלבד יוכל להצליח בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully