וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובקאר פופאנה חתם בעירוני טבריה, עופר ורטה חזר להפועל רמת גן

העולה ללאומית חצתה את רף 500 המנויים ובישרה על צירופו של הקשר האחורי ששיחק בנבחרת גינאה, המגן/בלם בן ה-32 שב לקדנציה שנייה אצל האורדונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

אחרי שחצתה את רף 500 המנויים, עירוני טבריה הודיעה היום (שני) על צירופו של בובקאר פופאנה, שחקן נבחרת גינאה לשעבר (18 הופעות בינלאומיות) שבשנתיים האחרונות שיחק בשפשי הרומנית. הקשר האחורי בן ה-32 לא שיחק במסגרת הגביע הרומני בו זכתה שפשי, אבל כבש שני שערים ב-20 משחקי ליגה בעונה החולפת ולפני כן שיחק גם בליגה הראשונה בפורטוגל (נסיול ומוריירנסה) וגם בערב הסעודית.

אריה קלמנזון, מבעלי המועדון, כתב לאוהדים לאחר מכן: "נכון לרגע זה אנחנו קרובים ל-520 מנויים וגיוס של כ-800 אלף שקל. אין לי ספק שעד תחילת העונה נגיע למיליון וסיכום 100 מנויים תמורת כוכב ממשיך, כשעל הפרק בלם מליגת העל".

עופר ורטה חזר לקדנציה שנייה בהפועל רמת גן, אחרי שנתיים בהפועל אדומים אשדוד. המגן/בלם בן ה-32 התאמן עם הקבוצה במהלך החודש האחרון וחתם היום לעונה אחת. ורטה גדל במ.ס. אשדוד ולאחר מכן שיחק גם בהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל נצרת עילית. אתמול החתימו האורדונים את עומר לקאו ולפניו גם את השוער מתן עמבר, הבלמים עלי כיאל ואושר אבו, המגנים בנצי מושל ונירן רוטשטיין, הקשרים רז כהן ולירן אלמליח והחלוץ בן מיזן.

מי שעזב את הפועל רמת גן הוא שחקן הכנף דור אדרי בן ה-21, שכבש שלושה שערים בעונה שעברה וחתם כעת במ.ס. כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully