וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדורגל הישראלי הוא בדיחה עצובה": זעם ברמת השרון על הורדת הליגה

25.7.2022 / 13:49

בניגוד לבית"ר ירושלים שקיבלה ארכה נוספת, הקבוצה מהלאומית הורדה לליגה א' כי רואה החשבון חש ברע והמועדון איחר בהגשת מסמכים: "אין שום היגיון. הקלות שבה מורידים קבוצות פשוט מחרידה", אמר היו"ר גור תמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

מנפלאות הכדורגל הישראלי: בשעה שבית"ר ירושלים מקבלת ארכות חוזרות ונשנות להגשת תקציב לעונת המשחקים הקרובה, והורדת הליגה שלה נדחית שוב ושוב, הפועל ניר רמת השרון קיבלה היום (שני) הודעה מהרשות לבקרת תקציבים על כך שהיא יורדת לליגה א' - וזאת עקב אי הגשת מספר מסמכים בזמן. הקבוצה נמצאת בכלל במחנה אימונים בגרמניה, וראשי המועדון פנו כעת לעורך הדין אייל יפה על מנת להגיש ערעור כבר בימים הקרובים על ההחלטה.

"קיבלנו היום הודעה מבקרת התקציבים שהורידו אותנו ליגה", סיפר יו"ר רמת השרון גור תמר בשיחה עם וואלה! ספורט. "ירדנו ליגה על כלום. בחיי, אין לי הסבר אחר. רואה החשבון שלנו היה צריך להגיש להם שניים-שלושה מסמכים שדרשו מאיתנו. ביום חמישי אמרו לו להגיש את זה עד יום ראשון, אבל הוא לא הרגיש טוב ולא היה במשרד, לכן זה לא נעשה והוא התכוון להגיש את זה היום. בינתיים כבר קיבלנו הודעה מבקרת התקציבים שאנחנו יורדים ליגה בגלל איחור בהגשת המסמכים. מדובר בכל מיני מסמכים פשוטים, על תשלומי משכורת יוני למשל, ושלא חייבים כסף לאף אחד וכיוצא באלה".

כדור כדורגל ליגת העל. אריאל שלום
החלטה תמוהה של הרשות לבקרת תקציבים/אריאל שלום

"בכדורגל הישראלי אין שום היגיון", הוסיף תמר, "רק היום ראינו שבית"ר ירושלים קיבלה ארכה עד ה-10 באוגוסט, אבל רמת השרון לא הגישה שני מסמכים - וירדה ליגה. רק בישראל זה יכול לקרות. לא הגשנו את המסמכים בזמן, זה הכל. הבקרה רוצה שנגיש ערעור, אז לקחנו עורך דין ונגיש ערעור. זאת בדיחה, בחיי. הכדורגל הישראלי הוא בדיחה עצובה. הקלות שבה מורידים קבוצה ליגה פשוט מחרידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully