וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניימאר "גנב" פנדל, פריז סן ז'רמן הביסה 2:6 את גמבה אוסקה

הברזילאי הונה את השופט אפילו במשחק הראווה ביפן, וסיים עם צמד. גם מסי, סראביה, אמבפה ומנדש כבשו. גאלטייה מבקש לשפר את הפן המנטלי על ידי מינוי פסיכולוג, כשאחד המניעים הוא הקריסה נגד ריאל מדריד בליגת האלופות

צפו בתקציר ה-2:6 של פריז סן ז'רמן על גמבה אוסקה/ספורט1

עידן כריסטוף גאלטייה, שנפתח לא מכבר, ממשיך להוביל לשינויים בפריז סן ז'רמן. היום (שני) דווח ב"ל'אקיפ" הצרפתי שבמועדון מתכוונים למנות פסיכולוג שיעבוד בצמוד עם השחקנים במטרה "לשפר את הרוח הקבוצתית", כאשר אחד המניעים המרכזיים לכך היא הקריסה המנטלית במשחק ההדחה מליגת האלופות נגד ריאל מדריד.

כזכור, אלופת צרפת סיימה את דרכה בשמינית גמר המפעל הבכיר באירופה, זאת למרות סוללת הכוכבים שגיבשה תחת מאוריסיו פוצ'טינו, כשגם יתרון של שני שערים בהתמודדות נגד הבלאנקוס לא הספיקה. פריז סן ז'רמן, שניצחה 0:1 בבית במשחק הראשון והובילה באותה תוצאה בסנטיאגו ברנבאו, התמוטטה באופן טוטאלי וספגה שלושה שערים ב-17 דקות, בדרך להפסד 3:1.

בנוסף לפסיכולוג, כך דווח בצרפת, גאלטייה סימן לעצמו כמטרה להעלות את רמת המשמעת בסגל. גם תזונאי יוצמד לשחקנים, בדומה לרפורמה שאריק טן האח החליט לבצע במנצ'סטר יונייטד.

צפו בצלילה המוגזמת של ניימאר

בינתיים ממשיכה פ.ס.ז' במסע משחקי ההכנה שלה במזרח, והיום היא דרסה 2:6 את גמבה אוסקה היפנית. במחצית המשחק התוצאה כבר עמדה על 1:4 לצרפתים, אך מי שגנב את ההצגה היה ניימאר, שלמרות שמדובר במשחק ראווה לכל דבר, לא התבלבל ורשם צלילה לפנתיאון במטרה לסחוט פנדל בדקה ה-30. השופט, אגב, קנה את ההצגה וניימאר עצמו התכבד לבעוט פנימה את ה-0:2 של פריז.

הברזילאי גם בישל שער לליאונל מסי, שהחזיר לו טובה בהמשך ועזר לו להשלים צמד. גם פאבלו סראביה, נונו מנדש וקיליאן אמבפה - שעלה הפעם מהספסל - כבשו לפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully