וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לאנשי בית"ר: "קיצצתם 25% מהשכר, 30 שנה לא היינו במצב הזה"

25.7.2022 / 11:39

האיש החזק במכבי פתח תקוה, שדורשת לחזור לליגת העל על חשבון הירושלמים, הטיח ביקורת וננזף על ידי הדיין. עו"ד ענבר: "בקשת בית"ר לארכה חסרת עילה". נציג ההתאחדות: "טענות מכבי פתח תקוה לא רלוונטיות, אך מגיע לה לדעת לאיזו ליגה להתכונן"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

גם למכבי פתח תקוה הייתה נציגות הבוקר (שני) בדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לגבי הורדת ליגה אפשרית של בית"ר ירושלים, שכן הקבוצה מאם המושבות תהיה המרוויחה העיקרית במקרה שבית"ר לא תשחק בליגת העל.

אבי לוזון הגיע לדיון יחד עם עו"ד עמית ענבר. האחרון הגיב לטענות של עו"ד יצחק יונגר, הנאמן של משה חוגג, שעיקרם בקשה לארכה נוספת להגשת תקציב: "לא שמענו שום דבר חדש. הבקשה שלו חסרת עילה חוקית, נראה שהוא מבקש ארכה רק כי מגיע לבית"ר. הוא מדבר על כר הדשא, מכבי פתח תקוה עמדה בתקנון בעונה האחרונה ובית"ר לא".

לוזון התפרץ לדברים והטיח באנשי בית"ר ירושלים: "אתם קיצצתם 25 אחוז מהשכר, אנחנו 30 שנה לא היינו במצב הזה. מכבי פתח תקוה מנוהלת היטב 30 שנה, מעולם לא היו קיצוצים, פירוק או משהו דומה, מעולם לא הגענו לשם. אנחנו מייצרים שחקנים לכדורגל הישראלי". הדיין אמנון סטרשנוב נזף בלוזון ואיים להוציא אותו מהדיון.

אבי לוזון, יצחק יונגר, אמנון סטרשנוב בדיון על הורדת בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הטונים בדיון עלו. יונגר, סטרשנוב ולוזון/קובי אליהו

ענבר המשיך: "אף קבוצה לא ביקשה להעביר זכויות עד עכשיו, גם בבני יהודה לאברמוב יש בעיות ואין שום הצהרה ממנו, חודש לא זז כלום. כששוקלים את אותם אינטרסים ואף צד לא רואה סיכוי סביר להעברת הזכויות בקרוב, אז האינטרסים של מכבי פתח תקוה הם כבדי משקל. שיקולים של צדק והוגנות, שיקולים מוסדיים ושיקולים ארגוניים - מחייבים לדחות את הבקשה של בית"ר".

נציג ההתאחדות עמית פינס אמר: "הטענות של מכבי פתח תקוה לא רלוונטיות, קרה אירוע חיצוני עם משה חוגג שטרף את הקלפים. יחד עם זאת, מגיע להם לדעת לאיזה ליגה להתכונן. מדובר בקבוצה לא פחות חשובה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully